کد خبر: ۵۵۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ 18 January 2018

تابناک / رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی رسانه ای ابوذر گفت: بسیج رسانه گیلان برای دومین سال متوالی رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

محسن جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: بسیج رسانه استان گیلان در جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر برای دومین بار متوالی رتبه نخست این جشنواره را در بین استان‌های کشور و سپاه‌های استانی کسب کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان تصریح کرد: رتبه نخست بسیج رسانه گیلان از میان استان‌هایی نظیر تهران، خراسان، البرز، مازندران و اصفهان که از استان‌های مطرح کشور به لحاظ نیروی انسانی و بودجه و اعتبار هستند کسب شده و بسیار ارزشمند است.

جعفری با تقدیم این مقام به اصحاب رسانه استان ابراز داشت: این مراسم با حضور مسئولان کشوری و مدیران بسیج رسانه استان‌ها در تالار سوره تهران برگزار شد و اعتقاد دارم این موفقیت کسب شده به‌واسطه حمایت‌ها و توانمندی‌های بالای اصحاب رسانه استان به‌دست آمده است.

وی در مورد برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: در این مراسم که سالانه یک‌بار به شکل گسترده در تهران جهت ارزیابی عملکرد سالانه سازمان بسیج رسانه استان‌ها برگزار می‌شود بسیاری از چهره‌ها و مسئولان سرشناس کشوری و مدیران استانی شرکت داشتند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان عنوان کرد: سازمان بسیج رسانه گیلان به‌واسطه رتبه نخستی که در سال قبل هم موفق به کسب آن شده بود میزبان جشنواره ملی با عنوان "مبارزه با مفاسد اقتصادی" بود که در تاریخ 16 دی ماه امسال با حضور "عزت الله ضرغامی" در رشت برگزار شد.

جعفری با قدردانی از اصحاب رسانه استان افزود: هزار و 200 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی ارسال شده بود که استان گیلان توانست رتبه نخست آن را کسب کند و استان‌های تهران، گلستان، قم و اردبیل نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی آثار ارسال شده به جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کیفیت آثار رسیده به جشنواره بسیار بالا بود و این حاکی از دغدغه اصحاب رسانه در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی است و نشان می‌دهد اصحاب رسانه چقدر با موضوع آن ارتباط موثر و خوبی برقرار کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان خاطرنشان کرد: این تعداد آثار رسیده به دبیرخانه سازمان بسیج رسانه گیلان برای شرکت در جشنواره ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در بخش‌های گزارش، خبر، یادداشت، کلیپ و عکس بود که کیفیت بسیار مطلوبی نیز داشتند.

وی در مورد آثار ارسال شده از گیلان به جشنواره ملی ابوذر تهران هم بیان داشت: آثار زیادی نیز از گیلان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بودند که موضوع آن‌ها در خصوص اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، دشمن شناسی، آزاد اندیشی، انقلابی گری و مبارزه با تروریسم بود.

جعفری در مورد کسب رتبه نخست این جشنواره نیز ابراز داشت: خانم نیک کار مدیر خبرگزاری ایسنا گیلان نیز در بخش یادداشت با موضوع آزاد اندیشی موفق به کسب رتبه سوم این جشنواره شد که ضمن آرزوی توفیق برای وی امیدوارم همچنان در این عرصه موفق باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان خاطرنشان کرد: همکاران رسانه‌ای در استان گیلان همواره تعامل و ارتباط بسیار خوب، نزدیک و سازنده‌ای با بسیج رسانه داشته و دارند که البته این نشان دهنده پویایی، تحرک و فعالیت بسیار خوب اصحاب رسانه در استان است.

وی به مهمترین هدف بسیج رسانه استان گیلان اشاره کرد و افزود: مهمترین ماموریت بسیج رسانه اتحاد، انسجام، جذب، آموزش و سازماندهی است و سعی دارد با جمع آوری همه اصحاب رسانه با سلایق مختلف حول یک محور، فضایی آرام، حرفه‌ای و تخصصی را ایجاد کند.

جعفری با تاکید بر برقراری نگاه فراجناحی در استان عنوان کرد: بسیج رسانه گیلان با نگاه فراجناحی قصد دارد فضای آرام برای اصحاب رسانه فراهم کند تا ضمن تبادل افکار، زمینه‌های لازم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت و تعالی استان فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار