کد خبر: ۵۵۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹ 18 January 2018

تابناک / یک منبع کارگری با بیان اینکه ادامه تجمع امروز کارگران سد شفارود باعث شد صبح امروز بخشی دیگر از حقوق معوق کارگران سد شفارود واریز شود اظهار داشت: مسئولان به ما وعده داده بودند که در روز یک شنبه گذشته یک ماه و نیم از ۷ ماه حقوق معوق پرداخت شود اما عدم تحقق این وعده موجب ادامه تحصن ما شد.

وی افزود: روز گذشته ۱۵ روز از حقوق کارگران واریز شد اما این موضوع موجب گلایه مندی بیشتر کارگران شد چون به آنها وعده پرداخت یک ماه و نیم از حقوق را داده بودند.

این کارگر سد شفارود رضوانشهر با بیان اینکه با پرداخت یک ماه و نیم حقوق کارگران، معوقات ما تا پایان شهریور پرداخت شده است گفت: این پرداخت ها شامل حق اولاد و دیگر مزایای حذف شده نیست.

وی ادامه داد: کارگران سد شفارود صبح امروز شکایت خود را تقدیم اداره کل بازرسی استان کرده اند و پیگیری مسئولان بازرسی استان باعث شد شرکت پیمانکار حقوق یک ماه دیگر ما واریز شود اما اداره کل بازرسی با توجه به شکایت کارگران به این پرونده ورود خواهد کرد.

 کارگران سد شفارود رضوانشهر صبح امروز و در پی عدم تحقق وعده‌های مسئولان، برای یازدهمین روز پیاپی مقابل درب ورود کارگران سد تحصن کردند.

اعتصاب کارگران پس از بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از این سد و عدم تحقق وعده آنها ادامه پیدا کرد. روز دوشنبه کاظم لطفی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان  با حضور در جمع کارگران متحصن سد شفارود وعده داده بود تا عصر همین روز حقوق معوق یک ماه و نیم کارگران پرداخت شود اما این وعده، دوشنبه محقق نشد و روز گذشته نیز تنها حقوق ۱۵ روز کارگران پرداخت شد.

در همین خصوص یک منبع کارگری در گفتگو با ماسال نیوز درباره تجمع امروز کارگران سد شفارود اظهار داشت: تقاضای ما این بود که همه حقوق ما یک جا پرداخت شود اما مسئولان شرکت ژیان و آب منطقه ای به ما قول دادند حقوق یک ماه و نیم را روز یکشنبه پرداخت کنند اما آنها روز سه‌شنبه تنها ۱۵ روز از ۷ ماه حقوق معوق ما را پرداخت کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار