کد خبر: ۵۵۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹ 18 January 2018

تابناک / معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه اقدامات عمرانی پروژه "تالار مرکزی رشت" نهایتاً تا پایان امسال خاتمه می‌یابد گفت: در تلاش هستیم تا در ابتدای سال ۹۷ این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم‌.

علی‌اصغر کاراندیش مروستی ظهر امروز ضمن حضور در محل پروژه احداث "تالار مرکزی شهر رشت" در بوستان ملت این شهر اظهار داشت: بخش‌های عملیات ساختمانی و تامین تجهیزات این پروژه به پایان رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به همکاری یک شرکت آلمانی جهت طراحی سقف سالن موسیقی این تالار و عدم موفقیت آن گفت: این شرکت قرار بود سقف سالن موسیقی "تالار مرکزی رشت" را به گونه‌ای طراحی کند که صدا برگشت نداشته باشد‌.

کاراندیش با اعلام اینکه طراحی سالن موسیقی "تالار مرکزی رشت" توسط یکی از اساتید دانشگاهی انجام شده است خاطرنشان کرد: در طراحی جدی،د سقف سالن دچار کاهش ارتفاع شده اما مشکل برگشت صدا کاملاً برطرف شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه طراحی دکور سالن‌های "تالار مرکزی رشت" تا 2 ماه آینده به اتمام می‌رسد تصریح کرد: تجهیزات سخت افزاری این امر کاملاً فراهم شده و این بخش از پروژه درحال اجرا است.

کاراندیش با اعلام اینکه اقدامات عمرانی پروژه "تالار مرکزی رشت" نهایتاً تا پایان امسال خاتمه می‌یابد خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا در ابتدای سال 1397 پروژه "تالار مرکزی شهر رشت" را به بهره‌برداری برسانیم‌.

وی با اشاره به اینکه برای احداث پروژه "تالار مرکزی رشت" بیش از 60 میلیارد تومان هزینه شده است اظهار داشت: در کشور ما پروژه‌های عمرانی بسیاری وجود دارد که به‌دلیل کمبود منابع تکمیل نشده‌اند و همین امر سبب طولانی شدن زمان احداث آن‌ها می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار