کد خبر: ۵۵۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 16 January 2018

شکست ناپذیری سه تیم فولاد خوزستان، پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر ادامه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی ، سه تیمی که در هفته های اخیر بدون شکست بودند در هفته نوزدهم هم به این روند خود ادامه دادند. پرسپولیس بازی خود را برد، استقلال و فولاد هم مساوی کردند. پارس جنوبی جم اولین تیم شکست‌ناپذیر لیگ هفدهم لقب گرفت، این تیم شگفتی‌ساز ۱۱ هفته بدون باخت را تجربه کرد تا اینکه در هفته دوازدهم مغلوب فولاد خوزستان شد.

فولاد که نوار شکست‌ناپذیری پارس جنوبی را قطع کرد خودش موفق شد به حدنصاب جدیدی در این فصل برسد.این تیم در بازی هفته هفدهم خود مقابل نفت تهران به دوازدهمین هفته بدون شکست خود رسید و رکورد جدیدی در لیگ هفدهم ثبت کرد. فولاد حالا شمار هفته های بدون باخت خود را به عدد ۱۴ رسانده است.

پرسپولیس هم پا به پای فولاد پیش آمده و در بازی با سیاه جامگان سیزدهمین هفته بدون باخت خود را تجربه کرد.سومین تیمی که در این هفته‌ها نمی بازد، استقلال است که حالا به ۹ هفته بدون باخت رسیده است.ذوب آهن هم در پنج هفته اخیر شکست نخورده است.فولاد، پرسپولیس و ذوب آهن هر سه می‌توانند امیدوار باشند که رکورد شکست نخوردن در لیگ هفدهم را به نام خود ثبت کنند.برای ثبت رکورد شکست ناپذیری متوالی در تاریخ لیگ برتر هر سه تیم اما کار سختی دارند.

رکورد شکست ناپذیری در لیگ برتر ۲۱ هفته است. سپاهان در لیگ دهم این رکورد را ثبت کرد و پرسپولیس در لیگ پانزدهم موفق به تکرار آن شد.فولاد برای رسیدن به این رکورد به هفت بازی دیگر نیاز دارد و پرسپولیس به هشت مسابقه. هر دو تیم دیدارهای سختی در ادامه لیگ دارند و رسیدن به رکورد ۲۱ بازی بدون باخت ماموریت دشواری است.

تعداد هفته‌های بدون باخت تیم‌ها در لیگ هفدهم؛

فولاد خوزستان: ۱۴ هفته(ادامه دارد)

پرسپولیس: ۱۳ هفته(ادامه دارد)

پارس جنوبی جم: ۱۱ هفته

استقلال تهران: ۹ هفته(ادامه دارد)

پیکان: ۸ هفته

پدیده خراسان: ۶ هفته

ذوب آهن: ۵ هفته(ادامه دارد)

صنعت نفت آبادان: ۴ هفته

سایپا تهران: ۴ هفته

تراکتورسازی تبریز: ۴ هفته

سپیدرود رشت: ۴ هفته

سپاهان اصفهان: ۳ هفته

گسترش فولاد: ۳ هفته

سیاه‌جامگان مشهد: ۳ هفته

استقلال خوزستان: ۲ هفته

نفت تهران: ۲ هفته(ادامه دارد)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار