کد خبر: ۵۵۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸ 15 January 2018

تابناک / امام جمعه ماسال خاطر نشان کرد: نام مرحوم هاشمی با امام، انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی عجین شده است و به محض نام بردن از ایشان این سه موضوع به ذهن انسان متبادر می شود.

حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه شهرستان ماسال شب گذشته در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع ماسال گفت: ایشان سال‌های متمادی جهت نیل به آرمان های انقلاب اسلامی در کنار امام خمینی و رهبر معظم انقلاب بودند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه شناخت برخی شخصیت های بزرگ عالم در زمان حیاتشان مشکل است، اظهار داشت: باید سال ها از رحلت برخی بزرگان بگذرد تا به مرور زمان عظمت وجودی و ابعاد شخصیتی آنها برای جامعه آشکار شود.

امام جمعه ماسال امام خمینی (ره) را از جمله شخصیت های بزرگ تاریخ دانست که در زمان حیاتشان حتی نزدیکان هم از ابعاد شخصیت وجودی شان شناخت کامل نداشتند و تاکید کرد: مرحوم هاشمی رفسنجانی از معدود شخصیت هایی بود که در سطح جامعه بین الملل سیاستمداری کم نظیر محسوب می‌شد.

وی آشنایی مرحوم هاشمی با نهضت امام را مربوط به دهه ۳۰ عنوان کرد و گفت: یکی از دوستان ایشان نقل می‌کنند که در زندان های رژیم ستمشاهی به قدری ایشان را شکنجه کرده بودند که وقتی برای هواخوری زندانیان را بیرون می آوردند ایشان به سختی می توانستند قدم از قدم بردارند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه انسان های زیادی در مسیر انقلاب بودند اما نهایتا در جایی دست از انقلاب برداشتند، تاکید کرد: مرحوم هاشمی تا آخر عمر در کنار آرمان های انقلاب و امام و رهبری ایستادند.

امام جمعه ماسال خاطر نشان کرد: نام مرحوم هاشمی با امام، انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی عجین شده است و به محض نام بردن از ایشان این سه موضوع به ذهن انسان متبادر می شود.

وی ضمن قرائت پیام مقام معظم رهبری در پی درگذشت مرحوم هاشمی گفت: این پیام بهرین دلیل برای شخصیت والای مرحوم هاشمی رفسنجانی است.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: هیچ صحنه ای از صحنه های مهم انقلاب را نمی بینید که ایشان در صحنه حضور نداشته باشند.

وی ضمن تکریم حضور همه جانبه ایشان در عرصه های نظام ، عنوان کرد: همه این موارد از ایشان یک شخصیت بی نظیر ساخته بود و اگر در یک جمله بخواهیم مرحوم هاشمی راتوصیف کنیم، باید بگوییم او یک انقلابی جامع نگر و یک مدیر توانمند و نو اندیش بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار