کد خبر: ۵۵۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 14 January 2018

تابناک /  طبق دستورالعمل اساسنامه و تاکید معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتخابات داخلی هیات مدیره با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار و اعضای جدید هیات مدیره خانه مطبوعات استان انتخاب شدند.

 انتخابات داخلی هیات مدیره که در تاریخ 2 آذرماه برای انتخاب رئیس، منشی، خزانه دار و مدیرعامل برگزار شده بود، به دلیل ایرادات قانونی وارده بر آن ملغی شد و طبق دستورالعمل صریح اساسنامه و تاکید معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتخابات داخلی هیات مدیره مطابق ماده 30 اساسنامه (تعیین هیات مدیره) مجددا صبح امروز (شنبه) با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار و طی آن اعضای جدید هیات مدیره خانه مطبوعات با رای مخفی اعضا مشخص شدند.
بر همین اساس در این رای گیری حجت الاسلام سید عبدالباقی اسحاقی مدیرمسئول هفته نامه اصلاح به عنوان رئیس هیات مدیره، فرهاد عینی خراسانی به عنوان نایب رئیس، نیلوفر گیاهی سراوانی خبرنگار روزنامه گلچین امروز به عنوان منشی و خزانه دار و کریم خورسندی مژدهی مدیرمسئول روزنامه سوال جواب به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان انتخاب شدند.
در این جلسه همچنین مقرر شد حق امضاء تمامی اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور مالی از قبیل چک و قراردادها بر اساس ماده 36 اساسنامه با امضای رئیس یا نایب رئیس و مدیرعامل با مهر موسسه خانه مطبوعات استان معتبر است.
خانه مطبوعات گیلان در حال حاضر حدود 400 نفر عضو دارد که 200 نفر آنان تاکنون بصورت الکترونیک در خانه مطبوعات ایران ثبت نام کرده اند و سایر اعضا نیز می توانند در صورت تمایل و برای بهره مندی از مزایا و برنامه های پیش روی خانه مطبوعات ثبت نام الکترونیکی انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار