کد خبر: ۵۵۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 12 January 2018

تابناک / سرمربی سپیدرود گفت: از لحاظ امتیازی خوب است که ما امروز دست خالی زمین را ترک نکردیم اما طبیعتا از بازی تیمم راضی نیستم.

علی کریمی پس از تساوی بدون گل سپیدرود مقابل پیکان با تسلیت درگذشت حکمت‌شعار داور پیشکسوت کشورمان گفت: گرفتن یک امتیاز در این بازی خارج از خانه برای ما مهم بود.راه سختی پیش‌رو داریم باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم. ۳ امتیاز بازی بعد با سپاهان خیلی مهم است و باید سعی کنیم آن را کسب کنیم.

سرمربی سپیدرود در پاسخ به این موضوع که پیش از این با نفت تهران موفق شده بود سپاهان را شکست دهد عنوان کرد: مسلما آن بازی هیچ ربطی به بازی آینده ما با سپاهان ندارد چه بسا ما با نفت به همین تیم پیکان ۳ بر یک باختیم اما امروز مساوی شدیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد ما برای بازی روز جمعه‌مان مقابل سپاهان برنامه‌ریزی کرده بودیم اما به یک‌باره این بازی را یک روز جلو انداختند و گفتند بازی پنجشنبه برگزار می‌شود. ما مجبور شویم برنامه‌مان را تغییر دهیم. با این حال تلاش می‌کنیم تا با شرایط ایده‌آل به مصاف سپاهان برویم.

کریمی در ادامه در ارتباط با اینکه به غیر از محمد غلامی بازیکن دیگری به خدمت خواهند گرفت تصریح کرد: ما دنبال این هستیم بازیکنی جذب کنیم که به کارمان بیاید. در چند پست نیاز به بازیکن داریم و چنانچه گزینه مناسبی پیدا کنیم آن را برای تقویت تیممان به خدمت خواهیم گرفت.

وی همچنین در نشست خبری گفت: از لحاظ امتیازی خوب است که ما امروز دست خالی زمین را ترک نکردیم اما طبیعتا از بازی تیمم راضی نیستم. جا دارد خیلی بیشتر از اینها تلاش کنیم و بهتر شویم. امیدوارم در آینده طوری ظاهر شویم که با ۳ امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

سرمربی سپیدرود در واکنش به این سوال که‌ آیا تیمش در لیگ برتر می‌ماند یا نه خاطر نشان کرد: شما خودتان می‌بینید که شرایط جدول چقدر سخت است و برای اینکه بهتر نتیجه بگیریم باید بیشتر تلاش کنیم و امیدوارم در انتهای فصل به آنچه دنبالش هستیم برسیم.

کریمی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در ادامه فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکن خاصی است یا نه گفت: مطمئنا همه تیم‌ها به نفرات خوبشان نیاز دارند و خیلی سخت می‌شود بازیکنی را در این مقطع جذب کرد ما قاعدتا دنبال بازیکنی هستیم که بتواند در ادامه راه به ما کمک کند و امیدوارم بازیکنی با این شرایط پیدا کنیم و تلاشمان را در این زمینه انجام خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار