کد خبر: ۵۵۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴ 10 January 2018

تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش نسبی دما همراه با یخبندان در ارتفاعات استان طی فردا (پنجشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی عصر چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس ابرناکی، مه آلود بودن هوا ، ارتفاعات بارش برف، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: بتدریج با تضعیف این سامانه طی امروز ، کاهش ناپایداری و برای اواخر وقت کاهش ابر مورد انتظار است و از فردا ، بتدریج با جنوبی شدن جریانات، مه آلود بودن هوا و نیز روند افزایش دما تا پایان هفته پیش بینی می شود.
غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد، ارتفاعات بارش برف، بتدریج کاهش ناپایداری، اواخر وقت کاهش ابر، در دامنه های جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی ابری تا نیمه ابری، طی روز افزایش نسبی دما ، ارتفاعات یخبندان، بعضی نقاط بارندگی پراکنده پیش بینی کرد.
وی افزود: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با 16 درجه مربوط به رودبار و کمینه دما با 2درجه زیرصفر مربوط به جیرنده ثبت شده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 15 و شش درجه ذکر کرد.
وی گفت: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با 16.5 میلیمتر مربوط به ایسگاه هواشناسی فرودگاه رشت بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار