کد خبر: ۵۵۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳ 10 January 2018

تابناک / استاندار گیلان گفت: ما از متولیان بخش خصوصی در حوزه گردشگری انتظار بیشتری داریم زیرا در یک سال و نیم آینده باید سبب فعالیت‌های عمده اشتغالزایی در استان گیلان شوند.

مصطفی سالاری عصر امروز در سومین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان اظهار داشت: گارگروه‌های زیادی در تلاش هستند تا با رفع مشکلات، سردرگمی‌های صادرکنندگان و واردکنندگان را کاهش دهند.

استاندار گیلان با تاکید بر عدم دخالت نظرات شخصی در کارگروه‌های اقتصادی عنوان داشت: بنادر استان گیلان باید تلاش کنند با یکدیگر رقابت کنند زیرا این رقابت سبب سبقت گرفتن آنان از یکدیگر و رفع ایراداتشان می‌شود.

سالاری با بیان اینکه نباید با پهلوگرفتن کشتی‌ها در بنادر و تحمیل هزینه انبارداری هزینه بازرگانان را افزایش داد خاطرنشان کرد: مسئولان ذی ربط باید تمام تلاش خود را در راستای ایجاد سهولت در ارائه اظهارنامه به بازرگانان انجام دهند.

وی با اشاره به لزوم ارائه نمایشگاه‌های عمومی به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان تصریح کرد: نمایشگاه‌ها باید سهم بخش خصوصی بوده و اولویت ارائه نمایشگاه‌ها هم تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی باشند.

استاندار گیلان اولویت فعالیت‌های اقتصادی گیلان را حمایت از بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال دانست و خاطرنشان کرد: هدف ما این است تا با گفت‌وگو و تعامل روند فعالیت بخش خصوصی را تسهیل کنیم.

سالاری با تاکید بر لزوم توجه به حوزه گردشگری اظهار داشت: ما از متولیان بخش خصوصی در حوزه گردشگری انتظار بیشتری داریم زیرا در یک سال و نیم آینده باید سبب فعالیت‌های عمده اشتغالزایی در استان گیلان شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار