کد خبر: ۵۵۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 10 January 2018

همانطور که قابل پیش‌بینی هم بود قرعه سومین خروجی استقلال به نام این بازیکن درآمد.
درگیری حواشی در استقلال به اوج رسید:تیرخلاص ستاره جنجالی به شفرو استقلال/جدایی شاه ماهی قطعی شد

همانطور که قابل پیش‌بینی هم بود قرعه سومین خروجی استقلال به نام مجتبی جباری شماره 8 آبی‌ها درآمد. جباری که از جمله خریدهای پرسر و صدا و انتقادآمیز کادر فنی قبلی استقلال بود و به خاطر عقد قرارداد با این بازیکن بدون مشورت گرفتن با کادر پزشکی مدتی رابطه منصوریان و دکتر نوروزی هم شکرآب شد، حالا با حکم پزشکی و البته توافق دوطرفه از استقلال جدا خواهد شد. این تصمیم در جلسه این هفته مجتبی جباری، وینفرد شفر و رضا افتخاری گرفته شد؛ جلسه‌ای که گویا دکتر نوروزی هم حضور داشته تا گزارش پزشکی این بازیکن را شرح دهد و بر مبنای آن تصمیم‌گیری شود.

 

البته اگرچه افتخاری شخصا از نوروزی دعوت کرده بود تا در این جلسه پیرامون مجتبی جباری و وضعیت جسمانی این بازیکن صحبت و توضیحاتی را به شفر ارایه کند اما سرمربی آلمانی خطاب به افتخاری و نوروزی می‌گوید که در نشست چند هفته پیش خود با جباری این بازیکن در این باره به طور کامل و شفاف صحبت کرده و صحبت‌های جباری تایید حرف‌های معاونت پزشکی است.

 

با این صحبت‌ها طرفین به این نتیجه می‌رسند که قطع همکاری محترمانه و بدون جار و جنجال را انتخاب کنند و مقرر می‌شود باشگاه استقلال با توجه به حکم کمیته تعیین وضعیت باشگاه مطالبات شماره 8 را پرداخت کند و جباری در کمال آرامش و با حفظ احترام از باشگاه جدا و نام یک بازیکن دیگر به لیست استقلال به جای وی اضافه شود.

 

البته گفته می‌شود در این جلسه مقرر شده علاوه بر بخشی از قرارداد جباری مبلغی از طلب‌های گذشته او هم تسویه شود و گویا کل دریافتی جباری حدود 700 میلیون تومان خواهد بود. مجتبی جباری هم در واکنش به صحبت‌های مطرح شده در چند روز اخیر در تازه‌ترین حرف‌هایش گفته: «پیگیر شکایتم از استقلال از طریق کمیته انضباطی هستم. حرفی از خداحافظی نمی‌زنم. در زمان مناسب صحبت خواهم کرد.»

 


پس از این جلسه و مشخص شدن تکلیف جباری شایعاتی درباره آینده او شنیده شد که برخی بر خداحافظی شماره 8 از دنیای فوتبال و بعضی هم تاکید بر بازی او در یک تیم شهرستانی لیگ برتری داشتند.

 

بر اساس شنیده‌ها علی کریمی که به تازگی سرمربی سپیدرود رشت شده برای همکاری با مجتبی جباری ابراز تمایل کرده است.

 

اگر این اتفاق رخ دهد و جباری با سپیدرود توافق کند شماره 8 و یاغی آبی‌ها شاگرد شماره 8 و یاغی سرخ‌پوشان خواهد شد.

 

این در حالی است که جباری از تیم‌های مشکی‌پوشان و گسترش فولاد که رضا عنایتی همبازی سابقش و فیروز کریمی مربی اسبقش در آن‌ها حضور دارند پیشنهاد دریافت کرده است.

 

البته بر اساس گزارش دکتر نوروزی و تایید خود جباری این بازیکن قادر به حضور 90 دقیقه‌ای در زمین نیست و هر تیمی که قرار است با این بازیکن قرارداد ببندد باید این مسئله را لحاظ کند؛ از این رو شاید بهترین گزینه برای شماره 8 انتخاب گسترش فولاد باشد که هم تیمی پرمهره است و هم نگرانی بابت سقوط ندارد و جباری تحت فشار نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار