تابناک / تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر عصر پنجشنبه 21 دی ماه در ورزشگاه شهر قدس تهران رو در روی پیکان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۵۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 10 January 2018

تابناک / تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر عصر پنجشنبه 21 دی ماه در ورزشگاه شهر قدس تهران رو در روی پیکان قرار خواهد گرفت.

این دیدار مصاف علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت معروف به جادوگر فوتبال با مجید جلالی سرمربی تیم پیکان معروف به کامپیوتر فوتبال است.
علی کریمی که به دلیل ارایه بازی های زیبا ، تکنیکی و دریبل های منحصر به فردش به جادوگر فوتبال معروف است به تازگی سرمربی تیم سپیدرود رشت شده و باید در دومین تجربه اش در این تیم رو در روی تیم پیکان قرار گیرد.
علی کریمی در اولین دیدارش به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه سردارجنگل به مصاف تیم گسترش فولاد رفته بود که در نهایت با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریفش شد.
هم اینک نیز جادوگر فوتبال ایران باید دومین سرمربیگری خود را در تیم سپیدرود برابر تیم قدرتمند پیکان تجربه کند که از کادر فنی قدرتمندی نیز برخوردار است.
مجید جلالی سرمربی فعلی تیم پیکان سالیان زیادی است که به عنوان مربی در فوتبال ایران حضور دارد و به دلیل دانش فروان در این حیطه به عنوان کامپیوتر فوتبال معروف است.
البته سرمربیان تیمهای سپیدرود رشت و پیکان تهران گرچه با هدف پیروزی پا به میدان خواهند گذاشت اما با دو تفکر مجزا رو در روی هم قرار می گیرند.
علی کریمی سرمربی تیم سپیدرود رشت برای فرار از تیمهای انتهای جدولی به پیروزی فکر می کند و مجید جلالی سرمربی پیکان نیز برای کم کردن فاصله خود با تیمهای صدرجدولی به پیروزی برابر سپیدرود رشت نیازمند است.
حال باید منتظر ماند و مشاهد کرد که جادوگر (علی کریمی) در این دیدار سخت می تواند کامپیوتر فوتبال را هک کند و برابر پیکان به برتری برسد و یا کامپیوتر فوتبال ایران (مجید جلالی) برابر جادوگر به برتری خواهد رسید.
تا پایان هفته هجدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیم پیکان تهران با کسب 27 امتیاز در مکان پنجم و تیم سپیدرود رشت با کسب 15 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار