کد خبر: ۵۵۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 10 January 2018

تابناک / در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، نمایندگان گیلان به یک تساوی و یک شکست دست یافتند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، در هفته هفدهم این رقابتها ، تیم داماش گیلان عصر سه شنبه مقابل حریفش به نتیجه مساوی دست یافت و شهرداری فومن نیز مغلوب رقیبش شد.
بر این اساس و در جریان این رقابتها ، تیم فوتبال داماش گیلان در تهران به مصاف تیم نیروی زمینی رفت که در نهایت برابر حریفش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.
تیم فوتبال داماش گیلان که تا قبل از این بازی در مکان سوم جدول رده بندی گروه خود قرار داشت ، با این تساوی خارج ار خانه همچنان جزء تیمهای بالای جدولی باقی ماند.
اما تیم فوتبال شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در هفته هفدهم این مسابقات در فومن مقابل تیم پاس همدان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد.
رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 33 تیم در سه‏ گروه 11 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که پس از پایان مرحله اول، ‏از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.‏
در مرحله دوم نیز تیم های صعود کننده در 2 گروه 6 تیمی به ‏صورت رفت و برگشت با هم دیدار و در پایان این مرحله، تیم های اول هر گروه به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و تیم برنده دیدار حذفی بین 2 تیم ‏دوم گروه ها، به جمع تیم های صعود کننده رقابت های دسته اول راه می یابد.
**
رئیس هیات کاراته استان گیلان روز چهارشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با اعلام نتایج آزمون داوری کشور در دو بخش بانوان و آقایان 10 داور این استان موفق به کسب نمره قبولی شدند.
رضا رسولی افزود : بر این اساس و در پایان این آزمون ، 9 داور گیلانی در بخش آقایان و یک داور این استان در بخش بانوان موفق به کسب نمره قبولی و ارتقای سطح داوری شدند.
وی گفت: در پایان این آزمون با حضور جواد سلیمی رئیس کمیته داوران در قم ، فاطمه شفیعی داور شایسته کاراته گیلان با موفقیت این آزمون را پشت سر گذاشت.
وی بیان کرد: همچنین علیرضا مقنی ، سینا نعیمی ، نوید کلامی ، سبحان شعبانی ، جواد زواری ، حمید شهاب زاده ، غلامرضا نژادفارسی ، تقی رزمجو و سعید سمیعی از گیلان موفق به کسب نمره قبولی در آزمون داوری کاراته کشور شدند.
رئیس هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور ورزشکاران و مربیان کاراته گیلان در تیمهای ملی ، داوران کاراته این استان نیز حضور پر رنگ و چشمگیری در مسابقات داخلی و برون مرزی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار