کد خبر: ۵۵۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 10 January 2018

تابناک / سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در نوع بازی عملکرد قابل قبولی داشتیم اما متاسفانه در نتیجه گیری خوب نبودیم که این مشکل را باید برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در نشست خبری ظهر امروز قبل از دیدار برابر سپیدرود رشت گفت: ما در طول لیگ هفدهم از نظر نتیجه نوسان زیادی داشتیم. باعث خوشحالی است که در مجموع عملکرد خوبی داشتیم و مهمترین موضوع این است که در نوع بازیمان نوسان نداشتیم اما با وجود بازی های خوبی که انجام داده ایم متاسفانه در نتیجه گیری موفق نبودیم و این هم به خاطر عدم دقت در بخش حمله است که مسئولیت آن به من ارتباط دارد و تلاش می کنیم که این مشکل را هرچه زودتر برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: ما در دوره نقل و انتقالات توانستیم بخشی از ضعف هایمان را ترمیم کنیم و امیدوارم بتوانیم در آینده این سطح نوسان را به حداقل برسانیم.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: ما تمرینات با برنامه ای را انجام می دهیم و من از نوع تمرین بازیکنانم رضایت دارم و باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا در امر گل زنی هم موفق باشیم.

جلالی در پاسخ به این پرسش که ۷ بازی را بدون شکست انجام دادید و حالا در ۷ بازی برد نداشته اید گفت: دور برگشت سه بازی انجام دادیم، مقابل پدیده و پارس جنوبی مستحق پیروزی بودیم. برابر پارس جم یک پنالتی را از دست دادیم و در مقابل پدیده عالی بودیم اما متاسفانه در نتیجه گیری عملکرد خوبی نداشتیم به راحتی به جای ۷ امتیاز تنها در ۳ بازی ۲ امتیاز کسب کردیم و تلاش می کنیم تا این مشکل را با تمرینات بهتر و هوشیاری بازیکنانمان برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر و تحولات کادر فنی سپیدرود برای تیم شما در بازی فردا دردسرساز خواهد شد یا خیر؟ گفت: این حکایت تغییرات سرمربیان در لیگ ما سالهاست وجود دارد. ما شرایط خوبی داریم و فکر می کنم این تغییرات در روند موفقیت ما تاثیری نداشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای دیدار برابر سپیدرود محروم نداریم و خوشبختانه مرتضی آقاخان هم برای این بازی آماده شده و می تواند فردا به ما کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار