کد خبر: ۵۴۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 03 January 2018

تابناک / آیت الله قربانی : این رفتارها موجب خوشحالی دشمنان نظام می شود.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه رشت امروز در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما با محکوم کردن تجمعات و نا آرامی های اخیر در کشور گفت : برخی ها در این اعتراضات کارهایی انجام داده اند که یک ایرانی آنرا انجام نمی دهد مانند به آتش کشیدن پرچم ایران که نماد عزت و استقلال کشور است و یا شعارهایی ساختار شکن علیه مسولان خدمت گذار.
آیت الله قربانی با اشاره به اینکه این رفتارها خوشحالی دشمنان انقلاب و ایران اسلامی را در پی دارد افزود : آمریکا و کشورهای غربی همواره از پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی ایران بخصوص در زمینه انرژی هسته ای هراس دارند و وقتی می بینند چنین کشوری با مردمی آزاد و ظلم ستیز تا این مرحله پیش رفته است نمی خواهندپیشرفت کند.
وی سپس به تلاش رسانه های خارجی بخصوص از طریق فضای مجازی اشاره کرد و گفت : این رسانه ها قصد بی اعتبار کردن انقلاب مان را که با خون 250 هزار شهید بدست آمده است دارند و با برنامه ریزی خود ضمن زیر سوال بردن روحانیت به آن دامن می زنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در ادامه خطاب به مسولان و دولتمردان گفت : بعضی از این اعتراضات و سرو صدا های مردم به خاطر گرفتاری های معیشتی – اقتصادی و بیکاری است که باید دولتمردان – نمایندگان و مسولان برای برطرف کردن آنها چاره اندیشی کنند تا مردم فکر نکنند که کسی به فکر آنها نیست.
آیت الله قربانی سپس از مردم انقلابی و ولایت مدار گیلان خواست تا مراقب فرزندان خود باشند تا از روی نا آگاهی و ناخواسته درگیر حوادث و مشکلات نشوند.
وی با اشاره به اینکه این رفتارها شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست افزود : همه با هم باید دست به دست هم دهیم و با وحدت کلمه ، قانون مداری ، حفظ حرمت خون شهیدان و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه های قانونی معظم اله به نا آرامی ها خاتمه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار