کد خبر: ۵۴۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 03 January 2018

تابناک /  احتمالا تا پایان ساعت اداری امروز قرارداد علی کریمی با جواد تن‎زاده مالک جدید باشگاه سپیدرود امضا خواهد شد و جادوگر هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. این در حالی است که کیومرث بیات مدیرعامل سپیدرود و مالک 20درصد از سهام این باشگاه، مخالف حضور کریمی است و معتقد است تغییر سرمربی توسط مالک غیرقانونی است و این کار باید توسط مدیرعامل انجام شود.

انگار قرار نیست علی کریمی از اتفاقاتی که در یکی دو سال اخیر برایش رخ داده درس عبرت بگیرد. او هنوز درگیر شکایت از حمیدرضا جهانیان مالک شهرت‎طلب و جنجالی سابق نفت است؛ اما با اولین تماس و پیشنهاد از مالک جدید و ناشناخته سپیدرود راهی رشت می‎شود تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. او دوباره قرار است در باشگاهی کار کند که اختلافات مدیریتی بزرگی دارد و آینده آن به شدت غیرقابل پیش‌بینی است. کریمی به پیشنهاد کار در نفت و همکاری با جهانیان هم در حالی پاسخ مثبت داد که اهالی فوتبال هشدارهای زیادی به او داده بودند اما کریمی توجهی به این هشدارها نکرد و البته خیلی زود تاوان این اشتباه را داد. قبل از نفت و جهانیان، کریمی پیشنهاد مالک متمول و پرحاشیه خونه‎به‎خونه را هم پذیرفته و مدیریت فنی این تیم را بر عهده گرفته بود و از این کار خود هم پشیمان شد و به این همکاری ادامه نداد.

باید از علی کریمی پرسید که همکاری با قاسم حسن‎زاده مالک خونه‎به‌خونه و حمیدرضا جهانیان مالک سابق نفت چه دستاوردهایی برای او داشته که باز هم به پیشنهادهای مشابه پاسخ مثبت می‌دهد؟ آیا کار در خونه‌به‎خونه و نفت، ثمره‌ای جز شکست و بدنامی برای او داشته است؟ کریمی باید به این سوال پاسخ دهد که چرا اصرار دارد تیشه به ریشه خودش بزند؟

البته نباید از الان نسبت به همکاری او با مالک جدید سپیدرود بدبین بود اما آیا تجربه‌های تلخ قبلی کریمی، نباید او را دست‎به‌ عصاتر کند؟ آیا او نباید در کار کردن با افراد ناشناخته و تازه به دوران رسیده، کمی محتاط‎تر عمل کند؟ آیا او نباید نگران اعتبار و حیثیتی باشد که به سختی به دست آمده و با این انتخاب‌های عجولانه، به راحتی خدشه‌دار شده است؟ کاش قبل از آن که دیر شود، کریمی به خودش بیاید و بیشتر مراقب خودش باشد. با این انتخاب‎ها، شاید در آینده‌ای نزدیک، او دیگر تفاوت چندانی با دیگران نداشته باشد و یکی بشود مثل همه!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار