کد خبر: ۵۴۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 03 January 2018

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اینکه برخی بیایند و در خیابان به اموال عمومی صدمه بزنند و سلب آسایش کنند پذیرفتنی نیست چرا که برخی درصدد اند ازاین شرایط به نفع خود سوءاستفاده کنند تا در این اعتراضات، صدای مردم شنیده نشود و محو شود.


گر مسئولین ازابتدا پاسخگوی آن‌ها بودند و تصمیم جدی در این رابطه می‌گرفتند یقیناً کار به این جا کشیده نمی‌شداسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: کشور ما کشور مستقلی است و آزادی و انتقاد در آن وجود دارد، اما در عین حال بنده معتقدم بحث نقد و انتقاد ازمسئولان را باید به نحوی مدیریت کرد که به آشوب کشیده نشود چرا که اعتراضات و آشوب دو بحث متفاوت است.

وی تاکید کرد: اینکه برخی بیایند و در خیابان به اموال عمومی صدمه بزنند و سلب آسایش کنند پذیرفتنی نیست چرا که برخی درصدد اند ازاین شرایط به نفع خود سوءاستفاده کنند تا در این اعتراضات، صدای مردم شنیده نشود و محو شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ما همیشه بصیرت و آگاهی داشته اند، تأکید کرد: مردم همواره موضوعات را خوب تشخیص داده‌اند و دوست و دشمن را خوب می‌شناسند لذا وقتی که مردم می‌بینند دشمنان ما از یک حرکت انحرافی خوشحال می‌شوند قطعا متوجه می‌شوند که این حرکت و رفتار، رفتار مناسب وقانونی نبوده که دشمنان را خوشحال کرده است.

عباسی با بیان اینکه مسئولان باید با مشکلات مردم زودتر وجدی‌تر برخود می‌کردند، گفت: همه مسئولان باید مشکلات مردم را جدی می‌گرفتند و پاسخ می‌دادند و راهی را فراهم می‌کردند که مردم بیایند و اعتراضات خود را مطرح کنند لذا، چون این مباحث به درستی تنظیم نشد این امر باعث شد تا لابه لای این اعتراضات برخی از شرایط سوءاستفاده کنند و نقد وانتقاد منصفانه مردم را به ناملایمات تبدیل کنند.

عباسی با اشاره به دخالت بیگانگان در امور داخلی ایران تصریح کرد: دشمنان خارجی به هر حال مترصد این هستند که از هر فرصت و روزنه‌ای جهت نفوذ به کشور استفاده کنند و تشویش اذهان عمومی کنند لذا وقتی ده‌ها کانال تلویزیونی ازطریق ماهواره و سایت‌های مختلف مشغول این هستند تا اذهان مردم را به نحوی از مسیر اصلی انقلاب دور کنند باید دانست که این کشور‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

این نماینده مجس تاکید کرد: درحال حاضر آمریکایی‌ها میلیارد‌ها دلار صرف امور هرج و مرج در ایران می‌کنند تا به نحوی مردم را از ارزش‌های انقلاب دور کنند لذا مسئولان باید با وحدت و همدلی تلاش کنند تا مشکلات مردم کم شود و با مردم و درکنار مردم باشند تا اینکه مردم فکر نکنند بین خودشان و مسئولان فاصله‌ای وجود دارد.

وی ادامه داد: قطعاً مردم به رفتار هنجارشکنان پاسخ مناسبی خواهند داد و مسیرشان را از آن‌ها جدا خواهند کرد لذا آن‌ها تعداد قلیلی هستند که حتما نیرو‌های امنیتی با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

عباسی با اشاره به بررسی این موضوع در هیئت رئیسه مجس گفت: یقیناً هیئت رئیسه مجلس در رابطه با این موضوعات کمک خواهد کرد تا برای کم کردن دغدغه‌های مردم گامی در بودجه سال ۹۷ برداشته شود. معتقدم اگر مجلس و دولت در بودجه سال ۹۷ اعتبارات مناسبی را برای اشتغال و معیشت مردم درنظر بگیرند تا حدودی ازمشکلات کاسته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار