استاندار گیلان در در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری ماسال ؛
تابناک / استاندار گیلان بر لزوم بهره مندی از توانمندی جوانان و سرمایه گذاری بر روی آنها در عرصه های مدیریتی تأکید کرد و گفت: این باید به عنوان یکی از اولویت های اصلی مدیران این استان شود.
کد خبر: ۵۴۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 31 December 2017

تابناک / استاندار گیلان بر لزوم بهره مندی از توانمندی جوانان و سرمایه گذاری بر روی آنها در عرصه های مدیریتی تأکید کرد و گفت: این باید به عنوان یکی از اولویت های اصلی مدیران این استان شود.

مصطفی سالاری ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری ماسال در سالن اجتماعات این فرمانداری، اظهار کرد: آنچه که بیش از همه در حال حاضر به آن نیازمند هستیم وحدت و یکپارچگی همه نیروهای نظام مقدس اسلامی در راستای خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه وجود این وحدت را سبب توسعه و پیشرفت در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی جامعه دانست و افزود: مسئولان نظام مسئولیت خود را به واسطه مردم به دست آورده اند و نمی توانند مدعی عدم وابستگی به آنها باشند.

استاندار گیلان با اشاره به علاقمندی و پشتیبانی مردم به انقلاب و نظام مقدس اسلامی، گفت: در این میان وجود تضارب آرا مایه‌ پیشرفت جامعه می‌شود و نباید در این مسیر با بلوک‌بندی، افراد را از یکدیگر جدا کنیم.

وی یکسو بودن همه نظرات، تفکرات و ایده در سطح جامعه را مطلوب ندانست و تصریح کرد: این یکسوی سبب پیشرفت و ترقی جامعه نمی شود.

سالاری در ادامه با اشاره به سهم بالای مردم گیلان در عرصه های مختلف انقلاب، تأکید کرد: همه مسئولان باید برای صیانت از انقلاب اسلامی گام برداشته و به مردم خدمت کنند.

وی با تأکید بر تأثیرگذاری تصمیمات دستگاه های مختلف بر زندگی مردم، خاطرنشان کرد: باید با حفظ وحدت و انسجام در مسیر پیشرفت کشور گام برداریم.

استاندار گیلان با بیان اینکه براساس تفکیک قوا، قوه‌ مجریه و قضاییه باید از تصمیمات قوه‌ مقننه به عنوان قانون‌گذار تبعیت کنند، ادامه داد: در قوه‌ مقننه نیز به واسطه وجود این تضارب آرا است که به اتخاذ بهترین تصمیم و تصویب قانون منتهی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید با همکاری و تعامل با تمام مسئولان و دستگاه های اجرایی تلاش کنیم اقدامات انجام شده برای مردم هرچه سریعتر به نتیجه برسد، افزود: در این راستا نیازمند نظارت مردم و برگزاری جلسات با اقشار مختلف مردم به اندازه جلسات اداری هستیم.

سالاری با بیان اینکه مدیری که نمی تواند به مردم خدمت و برای آنها کار کند باید از مسئولیت خود کنارگیری کند، گفت: مسئولیت موروثی نیست و مدیران باید از این فرصت برای خدمت کردن به مردم استفاده کنند.

وی با تأکید برانتقال نقدها نسبت به عملکرد مسئولان از سوی مردم و رسانه، یادآورشد: گلایه امروز جوانان مربوط به همه مسئولان است.

استاندار گیلان با اشاره به بهره مندی جوانان در حوزه های مدیریتی، گفت: استفاده از توانمندی جوانان و سرمایه گذاری بر روی آنها در عرصه های مختلف یکی از اولویت های اصلی در سطح استان گیلان است.

در پایان این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات «محمود قاسم نژاد» فرماندار سابق ماسال «محمدجواد عامر» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار