کد خبر: ۵۴۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶ 30 December 2017

تابناک / عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت: رئیس سازمان بودجه در کمیسیون تلفیق عنوان کرد بنا داریم در سال آینده یک میلیون و 50 هزار شغل را ایجاد کنیم.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت: در جلسه امروز که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه،‌ بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد برگزار شد پیش از ورود به کلیات لایحه بودجه موضوعاتی همچون یارانه‌ها و قیمت‌ حامل‌های انرژی و اشتغال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه رئیس سازمان بودجه و وزیر نفت مطالب خود را مطرح کردند اما فرصتی برای وزیر اقتصاد باقی نماند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 اظهار داشت: در جلسه امروز نوبخت با اشاره به بحث اشتغال عنوان کرد که ما بنا داریم تا در سال 97 یک میلیون و 50 هزار شغل را ایجاد کنیم و 73 میلیارد تومان به این حوزه اختصاص داده شده است.

لاهوتی خاطرنشان کرد: زنگنه نیز با اشاره به بحث فروش نفت گفت که ما نفت را با قیمت 55 دلار و ارز 3300 تومان در بودجه 97 در نظر گرفته‌ایم و با وضعیت فعلی احتمال ندارد که قیمت نفت از این مقدار بیشتر شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ما دو میلیون و 400 هزار بشکه نفت در روز صادر می‌کنیم مجموعه درآمدهای نفتی ما حدود صد و یک هزار میلیارد تومان است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در پایان گفت: امروز کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق مطرح نخواهد شد و در جلسه فردا این موضوع در دستور کار اعضا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار