کد خبر: ۵۴۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴ 30 December 2017

تابناک / فوتبالیست‌های جوان صبای قم دومین شکست خود در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را برابر تیم ملوان بندر انزلی پذیرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور برگشت فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های ایران عصر امروز طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ در گرو‌ه‌های مختلف مقدماتی آغاز شد و در دیدارهای هفته نخست از دور برگشت تیم جوانان صبا دومین باخت این فصل را تجربه کرد.

تیم فوتبال جوانان صبای قم که به دلیل مواجهه با مشکلات مالی و نداشتن حمایت در آستانه کناره‌گیری از ادامه بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار داشت، عصر امروز در دیداری حساس مقابل ملوان بندر انزلی به میدان رفت و همانند بازی رفت نتوانست این تیم را شکست بدهد.

حدود دو ماه قبل بود که تیم فوتبال جوانان صبای قم در هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان در ورزشگاه شهید حیدریان قم میزبان تیم ملوان بندر انزلی بود و با حریف خود در پایان 90 دقیقه رقابت به تساوی بدون گل دست یافت اما امروز در بازی برگشت با حساب سه بر دو به حریف باخت، دیداری که در آن مهدی لطفی و امین کرمانی زننده گل‌های تیم جوانان صبای قم بودند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی است که با کسب نتایج بسیار خوب در بین سه تیم بالای جدول رده‌بندی قرار دارد و در هفته‌های آتی باید بخت خود را برای صعود از این گروه به مرحله حذفی لیگ دسته اول کشور بیازماید.

با نتیجه‌ای که در هفته نخست دور برگشت این فصل رقم خورد، تیم فوتبال جوانان صبای قم در گروه دوم مقدماتی با کسب چهار برد، سه تساوی، دو باخت، 14 زده، 8 گل خورده، تفاضل گل مثبت 6 و 15 امتیاز در کنار تیم‌های دبیری تبریز و ملوان بندر انزلی برای صعود تلاش می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار