کد خبر: ۵۴۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 28 December 2017

تابناک / رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: مسئله مهاجرت به استان های شمالی نیازمند تدبیر و برنامه ریزی ویژه ای است تا ساخت و سازهای بی رویه به استان آسیب وارد نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، کیوان محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در کمیته برنامه ریزی شهرستان لنگرود که امروز (7 دی) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: انسجام و همراهی در هر نقطه از استان و کشور پیشرفت و توسعه را به دنبال دارد و در مقابل تنش، نابودی و عقب افتادگی را هم به همراه دارد.

 

وی با توجه به اینکه هجوم مهاجران از سایر نقاط کشور به استان های گیلان و مازندران قابل پیش بینی است، تصریح کرد: مسئله مهاجرت به استان های شمالی نیازمند تدبیر و برنامه ریزی ویژه ای است تا ساخت و سازهای بی رویه به استان آسیب وارد نکند.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان ادامه داد: مهاجرت های بی رویه و تضادهای فرهنگی، عاملی برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه است که باید جدی گرفته شود و سیاست جمعیتی ویژه ای اتخاذ شود.

 

محمدی با اشاره به اجرای 11 پروژه سد سازی در استان، تصریح کرد: از این تعداد چهار سد لاستیکی در شهرستان لنگرود احداث می شود که دو سد آن تا آغاز فصل کشاورزی به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی در خصوص شهرک های صنعتی استان و حساسیت های منطقه، محیط زیست و بحث مهاجرت، اظهار کرد: گیلان در گذشته استانی صنعتی بود که تعدادی از کارخانجات آن که هم اکنون تعطیل شدند در خاورمیانه مثال زدنی بود که با توجه به حساسیت های منطقه مطالعات آمایش انجام و بحث توریست و صنعت برنامه ریزی خواهد شد تا به ساختارهای کلی آسیبی وارد نشود.

 

گفتنی است، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان امروز از هشت پروژه شهرستان لنگرود از جمله پروژه دیواره سازی رودخانه لنگرود، بیمارستان در حال احداث 132 تختخوابی لنگرود، کنارگذر، سدهای لاستیکی پهلوان بست کومله و گالشکلام چمخاله، زهکش آب خیابان شهید آزموده در جاده لیلاکوه این شهرستان بازدید کرد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از همراهی مردم شهرستان لنگرود و تلاش های مدیران شهرستان در انجام پروژه ها قدردانی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار