سخنگوی شورای شهر لنگرود به تابناک گفت ؛
تابناک / صنعت گردشگری که به عنوان موتور توسعه از آن نام برده می شود، به علت اهمیتی که از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد، روز به روز بیشتر موردتوجه قرار می گیرد.
کد خبر: ۵۴۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴ 23 December 2017
تابناک / صنعت گردشگری که به عنوان موتور توسعه از آن نام برده می شود، به علت اهمیتی که از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد، روز به روز بیشتر موردتوجه قرار می گیرد.
 
بهمن کامکار، طی گفت و گویی به خبرنگار تابناک اظهار کرد: گردشگری و درآمد حاصل از آن برای استان گیلان و شهر لنگرود که دارای جاذبه‌های جهانگردی نیز است می ‌تواند به مهم‌ترین منبع کسب درآمد شهر لنگرود تبدیل شود، مشروط بر اینکه برنامه‌ریزی صحیح و همه‌ جانبه توأم با آینده‌نگری برای آن تنظیم و اجرا شود.
 
 

 
سخنگوی شورای شهر لنگرود درخصوص جلسه ای که صبح روز گذشته با هدف هم اندیشی و بررسی مشکلات مغازه داران پارک بازار این شهر که با حضور مهدی رجائی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مغازه داران پارک بازار در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برگزار شد نیز تصریح کرد: در وهله اول ساماندهی بازار و تعیین وضعیت مغازه های خالی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ایجاد پارکینگ برای راحتی مراجعه کنندگان به بازار و همینطور حمل و نقل مناسب هم از دیگر اولویت های ما برای بهبود وضعیت پارک بازار لنگرود است.

کامکار گفت: یکی از مواردی که سبب ناهمگونی در وضعیت پارک بازار لنگرود است وجود دست فروشان در لاین مغازه داران میباشد که در تلاشیم این مورد را نیز ساماندهی کنیم؛البته برای ایجاد این تغییرات نیازمند وجود یک مدیریت صحیح برای پرسنل هستیم که مستلزم همکاری همه مغازه داران با مدیریت جدید می باشد تا توسعه و نظم در پارک بازار حاکم شود.
 
عضو شورای شهر لنگرود ادامه داد: از همه مغازه داران پارک باز میخواهیم که متعهد به قرارداد خود باشند و بازار در این منطقه همه روزه فعال باشد و روز جمعه شاهد فروش میوه نباشیم.

کامکار اضافه کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در جهت برقراری نظم در نظر گرفته ایم تعیین ساعت شروع و پایان بازار است تا این مدیریت به شکل قانونی و صحیح انجام شود و در نهایت به خاطر وجود پارک در کنار این بازار تدابیر خاصی را هم برای آن در نظر گرفتیم که سبب جذب گردشگر و به تبع آن رونق اقتصاد شهرستان شود که از جمله این تدابیر زیباسازی پارک و تامین نور کافی برای آن می باشد.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار