تابناک / شهردار لاهیجان با بیان این که شهر لاهیجان تنها شهر گیلان است که مقررات درون شهری در آن رعایت می شود و در داخل شهر فقط رانندگان تاکسی حق سوار کردن مسافر را دارند این شهر را الگویی برای رعایت مقررات ترافیکی خواند.
کد خبر: ۵۴۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷ 19 December 2017
تابناک / شهردار لاهیجان با بیان این که شهر لاهیجان تنها شهر گیلان است که مقررات درون شهری در آن رعایت می شود و در داخل شهر فقط رانندگان تاکسی حق سوار کردن مسافر را دارند این شهر را الگویی برای رعایت مقررات ترافیکی خواند.

مسعود کاظمی در آیین تجلیل از رانندگان درون شهری به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل گفت :خدماتی که رانندگان تاکسی به شهروندان ارایه می دهند بسیار ارزشمند است و آنان در واقع حافظان جان و مال مردم هستند.
 
وی افزود: در جامعه شناسی جامعه ای که دارای حمل و نقل مرفه و بشاش باشند آن جامعه نوگرا و رو به پیشرفت است.
 
وی با بیان این که مردم کار رانندگان درون شهری و قشر زحمتکش تاکسی را همواره رصد می کنند افزود: هرچه بیشتر به مردم خدمت کنیم رضایتمندی مردم افزایش می یابد.
 
وی اظهارداشت: در شهرستان لاهیجان 382 تاکسی درون شهری ، 14دستگاه ون ، 57تاکسی بی سیم 133 و 9دستگاه تاکسی بی سیم 1828 وجود دارد و خودروهای تاکسی بین خطوط نیز به 25روستا سرویس دهی می کنند و 9 واحد تاکسیرانی سرویس مدارس این شهر را بر عهده دارند.
وی یادآورشد: 26آذر یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی است .
وی ادامه داد: در تاریخ تحولات کشورعزیزمان، روزها و ایام سرنوشت سازی بوده‌اند که نقشی تعیین کننده در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل ونقل کشور داشته اند و 26 آذر سال 1362 نیز از آن جمله است.
وی تصریح کرد: این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.
کاظمی گفت:بی شک رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در بخش حمل و نقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران در حوزه حمل و نقل می‌باشد .
در این مراسم شهردار لاهیجان به همراه جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی لاهیجان د به تمامی رانندگان این مسیر گل اهدا کردند و با حضور در مرکز پایانه و حمل و نقل این شهر از این قشر زحمتکش تجلیل بعمل آوردند.
همچنین مسئولان شهری از دو تن از رانندگان مدافع حرم این شهر با اهدای گل و هدایا تقدیر و تشکر کردند.
همچنین،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان به عیادت یکی از رانندگان تاکسی شهری که در سانحه تصادف دچار مشکلات حرکتی شده بود، رفتند و ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی کامل ، از ایشان و خانواده شان دلجویی کردند.
شهر لاهیجان در 40کیلومتری مرکز گیلان قرار دارد و دارای 101هزار نفر جمعیت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار