کد خبر: ۵۳۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹ 16 December 2017
کی‌روش هفتمین مربی برتر ‌سال ٢٠١٧ جهان| فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) اسامی برترین مربیان جهان در رده ملی را در‌ سال ٢٠١٧ اعلام کرد و یواخیم لو با کسب ٢٩٩ امتیاز عنوان بهترین مربی ‌سال را به خود اختصاص داد.
 
کارلوس کی‌روش که ایران را برای دومین دوره متوالی به مرحله پایانی جام‌جهانی رسانده، با ٢٦ امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است. تیته، سرمربی برزیل با ١٢٥ امتیاز، خولن لوپتگی، سرمربی اسپانیا با ٦٢ امتیاز و فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال با ٥٠ امتیاز نیز به ترتیب در رده‌های دوم و چهارم هستند. همچنین دیدیه دشان، سرمربی فرانسه و روبرتو مارتینس، سرمربی بلژیک به‌طور مشترک با ٢٨ امتیاز در رده‌ پنجم هستند.
درخواست فدراسیون از AFC برای ابلاغ رأی پرونده میزبانی از عربستان| با اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، روز چهارشنبه نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده تا درخصوص پرونده میزبانی از تیم‌های عربستانی ابلاغیه رسمی به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شود. با توجه به این‌که دبیرکل AFC اعلام کرده تیم‌های ایرانی و عربستانی باید در کشوری ثالث به مصاف هم بروند، فدراسیون فوتبال خواستار نامه رسمی از سوی AFC شده تا نظر این نهاد را به‌صورت رسمی بداند.
روانخواه، جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر| امید روانخواه که چند روز قبل به‌عنوان سرمربی تیم سپیدرود رشت انتخاب شد، عنوان جوان‌ترین سرمربی این مسابقات را به خود اختصاص داده است. روانخواه که متولد‌ سال ١٣٦٦ است عنوان جوان‌ترین مربی تاریخ را از فراز کمالوند که در‌ سال ٨٩ با ٣٤‌سال سن روی نیمکت تراکتورسازی نشست می‌گیرد و از آن خود می‌کند.
ورود رسمی داریوش ارجمند به حوزه ورزش| در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، داریوش ارجمند، هنرپیشه سرشناس ایرانی به‌عنوان عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای منصوب شد. در حکم دکتر مسعود سلطانی‌فر به ارجمند آمده است: «با استعانت از خداوند متعال، بنا به پیشنهاد ریاست فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای و به استناد بند ٦ ماده ٨ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری، به موجب این حکم به‌عنوان عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای منصوب می‌شوید.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار