رییس مجلس در بدو ورود به گیلان ؛
تابناک / رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پایبندی همه طرف ها به برجام، هم برای امنیت جهانی و هم برای منطقه ، مفیدتر است.
کد خبر: ۵۳۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 13 December 2017
تابناک / رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پایبندی همه طرف ها به برجام، هم برای امنیت جهانی و هم برای منطقه ، مفیدتر است.

علی لاریجانی ظهر چهارشنبه پس از ورود به گیلان در جمع خبرنگاران استان در فرودگاه سردارجنگل رشت در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد واکنش ایران به تصمیم کنگره آمریکا در ارتباط با برجام اظهار کرد: روی این موضوع در هیأت نظارت بر اجرای برجام، فکر شده و سناریوهای مختلفی را بررسی کرده ایم البته برای اینکه آنها چه تصمیمی بگیرند، روش های مختلفی را احتمال داده ایم و راه حل هایی در نظر گرفته ایم.
 
وی ادامه داد: باید ببینیم کدام مسیر را طی می کنند؛ آنجور که ما فکرمی کنیم اگر همه طرف ها به برجام متعهد باشند، هم برای آینده امنیت جهانی مفیدتر است و هم برای منطقه البته اگر روش هایی دیگر هم انتخاب کنند، برای آن فکر شده است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی هدف از سفر به گیلان را به دعوت نمایندگان این استان در خانه ملت برای بازدید از بخش های مختلف از جمله پروژه های عمرانی عنوان و اضافه کرد: در این سفر اگر لازم باشد برای شتاب بخشی کارهای عمرانی استان، تصمیماتی گرفته می شود.
لاریجانی یکی دیگر از برنامه های سفرش به گیلان را حضور در مراسم بزرگداشت میرزاکوچک خان جنگلی ذکر کرد.
دیدار با آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و حضور در جلسه شورای اداری استان، از برنامه های سفر یک روزه علی لاریجانی رئیس قوه مقننه به این استان اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار