کد خبر: ۵۳۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 11 December 2017
تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از فروش دو میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریالی بن کتاب تا پایان سومین روز سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان خبر داد.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان در رشت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این نمایشگاه در ۲۰۰ غرفه و با حضور بیش از ۴۰۰ ناشر استانی و کشوری، ۱۶ آذر در رشت افتتاح شد.

 

وی با اشاره به استقبال خوب مردم گیلان از این نمایشگاه تصریح کرد: تا پایان سومین روز از نمایشگاه کتاب (۱۸ آذر)، ۲۶ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

 

فاضلی با بیان اینکه ۴۸ هزار و ۳۵۵ عنوان کتاب در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گرفته است افزود: ۵۰ ناشر استانی در این نمایشگاه حضور دارند که ۳۰ ناشر دارای غرفه های مستقل بوده و ۱۵ ناشر نیز در غرفه ایی تجمیعی کتب خود را ارائه می دهند.

 

وی ادامه داد: تا پایان روز سوم نمایشگاه دو میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال بن کتاب در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان به فروش رسیده است.

 

فاضلی اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان تا ۲۱ آذر در محل نمایشگاه های بین المللی استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت- تهران برای بازدید علاقمندان دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار