تابناک / نامی که روزگاری برای تصدی بر مسند استانداری گیلان تعرفه می شد و گفته می شد نقش اساسی در چینش لیست امید در انتخابات های گوناگون دارد، این روزها در حد یک عضو شورای شهر رشت افول کرده است.
کد خبر: ۵۳۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 10 December 2017

تابناک / نامی که روزگاری برای تصدی بر مسند استانداری گیلان تعرفه می شد و گفته می شد نقش اساسی در چینش لیست امید در انتخابات های گوناگون دارد، این روزها در حد یک عضو شورای شهر رشت افول کرده است.

قصه عجیبی است، فردی که دیروز نامش هم تراز با استاندار برده می شد، این روزها خود معترف و معترض به این است که استاندار وقتی برای دیدار با او اختصاص نمی دهد.

شاید همان روز که رمضانپور نرگسی کرسی ریاست شورا را به تنها رقیب خود که از قضا جوانترین عضو شورا هم بود، واگذار کرد، این فرضیه که دوپینگ سیاسی اش هم نتوانست او را به مسند پدرخواندگی اصلاحات برگرداند، بیش از همیشه به واقعیت نزدیک بود!

حدود دو هفته قبل بود که خبرها حکایت از حضور جمعی از نیروهای غیربومی در شهرداری رشت داشت. شایعاتی که خیلی زود رنگ واقعیت به خود گرفت و نخستین موج تغییرات در شهرداری رشت مصادف با انتصاب جمعی از نیروهای غیربومی در شهرداری رشت شد.

پیش از این انتصابات اما خبرنگار خزر گفتگویی را با احمد رمضانپور نرگسی، عضو شورای شهر داشت. گفتگویی که حول همین موضوع شکل گرفته بود و از قضا رمضانپور در آن اظهارات جالبی را بر زبان رانده بود. اظهاراتی که عینا در خزرآنلاین منتشر شده بود.

وی در قسمتی از این گفتگو گفته بود: حال اما اینکه کارمندی از شهرداری تهران یا مشهد بیاید به شهرداری رشت را بعید می‌دانم اتفاق بیفتد، نه‌تنها چنین موضوعی نباید رخ دهد بلکه ما نیز مقابل آن مقاومت خواهیم نمود.

انتشار این اظهارات اما با واکنش رمضانپور مواجه شد. این عضو باتجربه شورا که علاوه بر داشتن سابقه تصدی بر شهرداری رشت، تجربه دو دوره نمایندگی مردم رشت را در مجلس شورای اسلامی را هم با خود به یدک می کشد، اظهارات خود در خصوص مقاومت مقابل استفاده از نیروهای غیربومی در شهرداری رشت را تکذیب نمود و گفت: جمله مقابل شهردار «ما مقاومت می کنیم» از من نبوده است.

در پایان امید است اعضای محترم شورای شهر به یاد داشته باشند که آنان ناظر بر رفتار شهردارند نه شهردار ناظر بر رفتان آنان! و هیچگاه خوشامد یا عدم خوشامد شهردار رشت نباید دلیلی بر اظهار نظر شورانشینان یا تکذیب اظهاراتشان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار