کد خبر: ۵۳۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 08 December 2017
تابناک / بازی سپیدرود در برابر پرسپولیس فارغ از نتیجه رخ داده در زمین بازی با یک بد اخلاقی برای سرخ های پایتخت در سفر به شمال کشور همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پرسپولیس پس از یک ساعت معطلی خبرنگاران در محل میکسدزون ورزشگاه سردار جنگل با برخورد بد بازیکنان پرسپولیس مواجه شدند. البته عدم مصاحبه با رسانه ها در سفر به استان گیلان تبدیل به یک عادت همیشگی شده است و در اغلب بازی های پرسپولیس به دیگر شهرهای ایران همین روند در مواجه با خبرنگاران و پاسخگویی به افکار عمومی رخ می دهد. البته باید گفت که از بازیکنان پرسپولیس فقط سیدجلال حسینی حاضر به مصاحبه شد.


نکته جالب این است که به علت مشکلات مختلف ترافیکی در طول مسیر ورزشگاه سردار جنگل تا شهر رشت اتوبوس تیم پرسپولیس بیش از یک ساعت در ترافیک ماند تا یک راه 15 کیلومتری را طی کند و حال آنکه زمان یک مصاحبه بیش از چند دقیقه وقت بازیکنان را نخواهد گرفت و در حین بازی نیز هیچ اتفاق جنجالی خاصی رخ نداد.


در دو فصل پیش که ملوان در لیگ برتر حضور داشت همینگونه برخوردها مشاهده شد و البته تکرار اینگونه رفتارها معنایی جز بی اعتنایی به افکار عمومی و رسانه ها نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار