کد خبر: ۵۳۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳ 06 December 2017
تابناک / «محسن آهنی» به‌عنوان سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا منصوب و معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، فرماندار شهرستان آستارا عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: با تغییر مدیریت‌ها چیزی از ارزش‌های منابع انسانی کم نمی‌شود.

یونس رنجکش با بیان اینکه گردش نیروها کمک می‌کند تا برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان آستارا با توان بیشتر روبه‌جلو حرکت کند، تصریح کرد: این شهرستان بر پایه خدمات تجاری و گردشگری استوار بوده و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا باید تمام توجه و تلاش خود را به این سمت معطوف کند.

وی با بیان اینکه طرح‌ها و برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان آستارا شروع‌شده که برای نتیجه دادن این طرح‌ها و برنامه‌ها نیازمند پیگیری جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم، خاطرنشان کرد: در این شهرستان کاستی‌های مختلفی در حوزه زیرساخت‌ها و عدم وجود برنامه از گذشته برجای‌مانده است.

فرماندار شهرستان آستارا با تأکید براینکه مدیران باید از پشت میز خود خارج‌شده و در میدان، کارکرد عملیاتی داشته باشند تا مردم را از دست بروکراسی‌های اداری نجات دهند، افزود: مردم نیازمند راهنمایی در مسیر اهداف توسعه و ایجاد فرصت‌های کسب‌وکار بوده و مسئولان شهرستان باید به مطالبات مردم پاسخ دهند.

به گزارش فارس در مراسم مذکور ضمن قدردانی از تلاش‌های ده‌ساله «بیژن خالق‌وردی‌پور» رئیس قدیم اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آستارا، «محسن آهنی» به‌عنوان سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان منصوب و معارفه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار