کد خبر: ۵۳۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲ 06 December 2017

تابناک / تا کنون ۶ نفر در اثر وقوع زمین لرزه ۴.۸ ریشتری در گیلان مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شده اند.

حجت شعبانپور ساعتی پیش در جمع خبرنگاران در خصوص وقوع زلزله در گیلان اظهار داشت: زلزله‌ای به بزرگی ۴.۸ ریشتر که در۹ کیلومتری شهرستان لنگرود و در عمق ۲۳ کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوست خوشبختانه خسارتی نداشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه مردم گیلان به دلیل داشتن خاطره تلخ از زلزله رودبار ترسیده اند گفت: ما امیدواریم که شاهد اتفاق تلخی در هیچ کجای کشور مان نباشیم.

شعبانپور با تصریح بر اینکه با دستور استاندار گیلان تمامی دستگاههای خدمت رسان در آماده باش قرار گرفته اند  گفت: لازم است گیلانیان شب را هوشیار بخوابند و به نکات ایمنی در خصوص زلزله توجه کنند.

خبرنگاران ایلنا از مصدومیت ۶ نفر در اثر زمین لرزه خبر می دهند. ۱ مرد ۳۸ ساله در رودسر، ۲ مرد ۵۰ و ۲۲ ساله و یک زن ۴۲ ساله در لنگرود و دو مرد ۲۸ و ۲۴ ساله نیز در املش بر اثر وقوع زلزله مصدوم و به بیمارستان مراجعه کرده اند.

سقف و دیوار بسیاری از منازل در شهرستان های لنگرود،لاهیجان و املش ترک خورده و شکسته شدن شیشه های واحد های تجاری در شهرهای نزدیک به کانون زلزله گزارش شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گیلان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با تصریح بر اینکه نیروهای این جمعیت به دلیل هشدارهای هواشناسی در حال آماده باش قرار داشتند از اعزام فوری تیم های ارزیاب برای بررسی میزان خسارت احتمالی این زمین لرزه خبر داد.

همچنین از دقایقی قبل جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری لنگرود تشکیل شده است.

در رشت هم روابط عمومی فرمانداری با انتشار اطلاعیه ای از شهروندان خواسته تا به منازل خود بازگردند و از اتصال ایمن لوله های بخاری و عدم انتشار گاز منواکسیدکرین اطمینان حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار