کد خبر: ۵۳۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 05 December 2017
تابناک / رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شهردار رشت از نیروهای متخصص و کارآمد در بخش‌های مختلف استفاده کند.

سید امیرحسین علوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به عزل و نصب‌های اخیر در شهرداری رشت اظهار کرد: شهردار رشت در بیشتر عزل و نصب‌ها با نظر خود اقدام کرده و امیدوارم طی این مدت با شناختی که وی از کارکنان پیداکرده بتواند بهترین تصمیمات را در این خصوص بگیرد.

وی گفت: شهرداری رشت نیازمند تحول است و امیدوارم با تصمیمات اتخاذشده بهترین اتفاقات برای شهر رشت رقم بخورد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بابیان اینکه پیگیری مطالبات شهرداری رشت در اولویت باشد افزود: شهرداری رشت مطالبات فراوانی از دستگاه‌های دولتی و ... دارد و این مبحث باید به‌طورجدی پیگیری شود.

علوی بابیان اینکه دیون شهرداری رشت پرداخت شود گفت: پرداخت مطالبات کارکنان، معوقات پیمانکاران و... ازجمله دیونی است که شهردار رشت باید به آن توجه داشته باشد.

وی بیان کرد: مشکلات مالی دوره گذاری است که باهمت و همراهی شورا و شهرداری رشت برطرف خواهد شد.

رئیس شورای شهر رشت توجه به مشکلات کارکنان را امری ضروری برای شهردار رشت دانست و افزود: مجموعه شهرداری رشت با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مشغول خدمات‌رسانی است و باید مشکلات معیشتی آنان برطرف شود تا با آسودگی خاطر و آرامش در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان فعالیت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بابیان اینکه شورای رشت در آرامش کامل و با همدلی در تلاش برای رفع مشکلات شهر است تصریح  کرد: منافع شهر و شهروندان برای شورای رشت در اولویت است و تمامی تصمیمات با در نظر گرفتن این مهم اتخاذ می‌گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار