کد خبر: ۵۳۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 05 December 2017
تابناک / تیم فوتبال پرسپولیس در میان استقبال جالب مردم و پرسپولیسی‌های شهر رشت و شهرهای اطراف وارد این شهر شد.
 
به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کاروان سرخپوشان در شرایطی وارد شهر رشت شد که تعداد فراوانی از هواداران پرسپولیس از شهر رشت و شهرهای اطراف برای استقبال از تیم به فرودگاه آمده بودند. پرواز پرسپولیس که با تاخیر یک ساعته انجام شد، حدود 40 دقیقه به طول انجامید.
 
در فرودگاه رشت با تمهیدات نیروی انتظامی و حراست فرودگاه، کار به سرعت انجام شد و کاروان پرسپولیس با اتوبوس ویژه فرودگاه از پلکان هواپیما تا اتوبوس اختصاصی خود پرسپولیس منتقل شد تا تیم با اتوبوس خود قصد ترک فرودگاه را کند. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به روال همیشگی عادت دارند که در سفر به هر شهری از ایران با استقبال هواداران روبرو شوند اما استقبال هواداران گیلانی و رشتی بیشتر از حد انتظار و تصور بود. جمعیتی که بالغ بر 500 نفر تخمین زده می‌شدند حتی برای دقایقی اتوبوس را از حرکت باز نگه داشتند. آنها خواستار آن بودند که بازیکنان برای گرفتن عکس پیاده شوند که این اقدام هم به جهت مسائل امنیتی و هم به دلیل بر هم زدن نظم و برنامه تیم میسر نبود. در نهایت نیز اتوبوس با احتیاط و آرام راه خود را از میان جمعیت باز کرد تا اعضای تیم به هتل محل اقامت خود در نزدیکی ورزشگاه قدیمی عضدی برسند.

استقبال گسترده پرسپولیسی‌ها شاید از این جهت بود که آخرین حضور سرخپوشان در شهر رشت به هفت فروردین و بازی برگشت با داماش در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم فصل سیزدهم لیگ برتر بر می‌گشت که البته با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان همراه بود.

پرسپولیس حدودا سه سال و هشت ماه و یک هفته پس از آن بازی برای دیداری دیگر این بار برابر سپید رود آماده می‌شود.این در حالی است که تیم سرخپوش شهر رشت یعنی سپید رود هم همواره هواداران مشترک بسیاری با پرسپولیس داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار