نماینده مردم رشت:
تابناک / دولت باید بتواند یک کاری را که شروع کرده را تا پایان به نحو احسنت به ثمر برساند و سپس به سراغ پروژه‌های دیگر برود.
کد خبر: ۵۳۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 04 December 2017
تابناک / دولت باید بتواند یک کاری را که شروع کرده را تا پایان به نحو احسنت به ثمر برساند و سپس به سراغ پروژه‌های دیگر برود.

محمدصادق حسنی صبح امروز در گفت‌وگویی با انتقاد از عملکرد سازمان بنادر و کشتیرانی گیلان اظهار داشت: سازمان بنادر و کشتی‌رانی استان با فرصتی که در اختیارش قرار گرفته، کمترین بهره‌برداری را از آن می‌کند.

وی با بیان اینکه گیلان تاکنون نتوانسته هیچ استفاده‌ای از ظرفیت بنادر و کشتیرانی خود داشته باشد، افزود: هیچ‌گونه فعالیت مثبتی از اسکله‌های گیلان مشاهده نمی‌شود مگر اینکه این بنادر در گیلان تنها به واردات کالا مشغول هستند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که ضرورتی وجود ندارد تا بندرهای جدیدی در شمال ایجاد شود گفت: دولت باید بتواند یک کاری را که شروع کرده را تا پایان به نحو احسنت به ثمر برساند و سپس به سراغ پروژه‌های دیگر برود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید در بنادری که فعلاً وجود دارد کار کند تا نتیجه عملکردهای آن مشخص شود، تصریح کرد: ما عادت کرده‌ایم تا می‌توانیم کلنگ بزنیم و آغاز عملیات پروژه‌های را شروع کنیم درحالی‌که هیچ‌کدام از پروژه‌ها را به ثمر نرسانده‌ایم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور این موضوع که یک پروژه چقدر اعتبار لازم دارد و یا اینکه منابع مالی آن از کجا باید تأمین شود در دستور کار نیست، خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ پروژه در کشور وجود دارد که بالای ۴۰ سال از آغاز کلنگ‌زنی آن‌ها گذشته است اما ما همچنان در حال کلنگ‌زنی هستیم./ 8دی
برچسب ها: صادق حسنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار