تابناک / در واقع عجیب تر از برکناری راشد جهانی ، نحوه برکناری وحید فرحی دیگه سرا است که مشخص نیست به چه دلیل با شخصیت و آبروی او بازی شده است و در عرض سه روز مجبور به استعفاء شده است.
کد خبر: ۵۳۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۳ 04 December 2017
تابناک / در واقع عجیب تر از برکناری راشد جهانی ، نحوه برکناری وحید فرحی دیگه سرا است که مشخص نیست به چه دلیل با شخصیت و آبروی او بازی شده است و در عرض سه روز مجبور به استعفاء شده است.

گفته می شود در اقدامی عجیب حکم ریاست کتابخانه عمومی شهرستان تالش سه روز بعد از برگزاری مراسم تودیع و معارفه باطل شده است تا فشارهای لازم برای بازگشت مدیر قبلی به کرسی بنشیند. هرچند در چند ماه اخیر سابقه داشته که احکام بعضی مدیران در استان گیلان خیلی سریع باطل شود که نمونه آن را در بهزیستی یکی از شهرهای شرق گیلان مشاهده کردیم اما این که به دنبال انتقادات نماینده و منتقدان دولت و همچنین برگزاری مراسم تودیع و معارفه در حضور فرماندار چنین اتفاقی بیفتد نمونه ای است که باید آن را شاهکار مدیریت جدید کتابخانه های عمومی گیلان دانست.

تاکید اصلی منتقدان برکناری راشد جهانی برای این است که او از مدافعان حرم است و برکناری او توهینی به این عزیزان  محسوب می شود. در چند روز گذشته نیز یکی از سایت های خبری از انتقاد علنی نماینده شهرستان نسبت به مدیرکل یکی از ادارات فرهنگی خبر داد که در آن جا خطاب به وی که در مراسم معارفه حضور داشت ابراز داشته بود: «الهی پایت می‌شکست و به … نمی‌آمدی. آمدی یک مدافع حرم را از ریاست شهرستان برداری و یک نوچه حزبی خودت را معرفی کنی» اگر چنین حرفهایی درست باشد باید پرسید چگونه نماینده تازه کار دولت از تهدید یک نماینده این چنین به هراس افتاده که در نهایت مجبور به پس گرفتن حکم خود شده است.

البته در این مساله بیشتر همه انتقاد از این می کنند که چگونه دولت یک مدافع حرم را عزل نموده است. اما در واقع عجیب تر از برکناری راشد جهانی ، نحوه برکناری وحید فرحی دیگه سرا است که مشخص نیست به چه دلیل با شخصیت و آبروی او بازی شده است و در عرض سه روز مجبور به استعفاء شده است. مگر می شود جوانی را با تحصیلات عالیه به شغلی گماشته شود و بعد از او بخواهید به دلیل فشارهای خارجی به طور مثال یک نماینده که انتصابات به او ربطی ندارد استعفای خودش را اعلام کند؟
 
آیا در این استان مدیران دستور نمایندگان و افراد خارج از دولت تعیین شوند و مدیران دولتی و فرمانداران اختیاری از خود ندارند؟ این بلبشویی متفرقانه است که مدیرکل تازه کار کتابخانه های گیلان با اقدامات محیراالعقولش آن هم در هفته وحدت بر آن دامن زده است. وقتی یک نماینده شهرستان می تواند بعد از کلی بد و بیراه به مدیر دولتی حرف خودش را به کرسی بنشاند حکایت همان ضرب المثل است که«هم چوب را خورد هم پیاز،هم پول داد»/گیل خبر
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
با سلام به عزیزان تابناک شما مگه دفعه اول هست که از سوی نمایندگان شهرستانهای استان چنین برخوردی میبینید مگه تا حالا ندیده اید نماینده ای با ساخت و پاخت با مدیرکل اسبق (الان هم که کاسه داغ تر از آش شده در صورتی که خودش هم می خواست ریاست تالش را عوض کنه )کتابخانه ها ی استان ریاست یک اداره شهرستان را عزل کند که اینقدر تعجب کردید البته کسی که داوطلبانه مدافع حرم میشه دیگه دنبال پست و مقام نیست که اینقدر دیگر عزیزان در حال بزرگ نمایی این موضوع هستن البته معلومه دستهایی پشت پرده هستن که با مدیرکل فاضل و متدین کتابخانه ها مخالفند و میخواهند ایشان را کله پا کنند که خیلی واضح است که چه کسانی هستن متاسفانه حتما مدیران کل باید بی سواد و از ژن خوب ویا خواهرزاده و غیره باشد، آن نماینده ای که با این ادبیات با یک مدیرکل برخورد میکند به نظر بنده لیاقت نمایندگی مجلس را ندارد واقعا برای ایشان متاسف هستم باید دلایل این تغییر را بپرسد نه این که بی ادبانه صحبت کند مگر ایشان چه کسی هست .لطفا این متن را حتما در نطرات قرار دهید.ممنون
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
با سلامی دیگر یک موضوع دیگر در خصوص برکناری سرپرست جدید پس از سه روز را باید از تهدیدها ی مسئولین شهرستان تالش پرسید از نه مدیرکل کتابخانه ها . این عزیزان با آبرو و شخصیت ایشان بازی کردند .
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
تابناك عزيز تا زماني كه تئورسين اعتدال ايشان باشند !نتيجه عملي تئوري هاي ايشان اين مي شود جوانان گيلان تلاش كنند و روحاني را به قدرت برسانند افرادي كه بعد از انتخابات مي آيند و مدعي اعتدال گرا بشوند كار ما بهتر از اين نمي شود وقتي يك نماينده آنچنان قدرت داشته باشد اجازه حكم زدن به يك استداندار و مدير كل را ندهد و شاهد آن باشيم بسياري از مديران شهرستاني بعد از چند ماه با حكم سر پرست بمانند و مديران ارشد به زير مجموع خود بگويند بايد برويد رضايت نماينده مجلس را بگيريد تا من بتوانم براي تان حكم مديريتي بزنم اين مي شود سر نوشت استان مان كه هر كس را مي خواهند جزب كنند يكي مال نماينده يكي مال مدير كل و يكي هم .... اين مي شود اشتغال جوانان اين مي شود توسعه استان تا زماني كه همه دنبال معامله كردن خود باشيم اين استان اين كشور آباد نمي شود ....
ش ف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
باسلام مدیرکل کار بدی نکرده است .اوهم مثل دیگرمدیران کل حکم زده است .ختما دلیلی داشته اقای راشد چهانی را برکنارکرده.مثل دیگرمدیرانی شهرستانی گه برکنارشدند.راشد جهانی هم برکنارشده بود.شما دارید باابروی مدیرکل بازی می کنید.مدیرکل حق حکم زدن را دارد واگه ندااشت. که مدیرکل نمی شد.درست است اقای راشد جهانی مدافع حرم می باشد.مامدیرکل راخوب می شناسیم .ایشان هم اعتدال هسنند ومدافع حرم ما به مدافع حرم احترام قائلیم ولی اقای راشد جهانی که برکنارشد .دلیل نمی شود که باابرو وشخصینت مدیرکل بازی شودواو را بی ارزش کنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
سلام شما نماینگان ازاین که شخصیت یک مدیرکلرا زیرسوال بردید. عذر خواهی کنید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار