رئیس سازمان چای کشور تاکید کرد؛
به گزارش تابناک گیلان از شبکه خبر، محمد ولی روزبهان رییس سازمان چای کشور با بیان این مطلب و با تاکید بر اینکه پرداخت 300 میلیارد ریال مرحله دوم مطالبات چایکاران گیلان و مازندران از امروز آغاز شد افزود : این پول به حساب آن دسته از چایکارانی واریز می شود که صاحبان کارخانه های...
کد خبر: ۵۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 27 June 2015
رئیس سازمان چای کشور به صاحبان کارخانه های چای سازی هشدار داد طلب چایکاران را حداکثر تا پس فردا ششم تیر پرداخت کنند.

به گزارش تابناک گیلان از شبکه خبر، محمد ولی روزبهان رییس سازمان چای کشور با بیان این مطلب و با تاکید بر اینکه پرداخت 300 میلیارد ریال مرحله دوم مطالبات چایکاران گیلان و مازندران از امروز آغاز شد افزود : این پول به حساب آن دسته از چایکارانی واریز می شود که صاحبان کارخانه های چای سازی خریدار ، سهم شان را از بهای برگ سبز چای خریداری شده به حساب سازمان چای کشور واریز کرده باشند.

روزبهان با اشاره به اینکه 67 درصد بهای برگ سبز چای را دولت و33 درصد بقیه را صاحبان کارخانه های چایسازی پرداخت می کنند اظهار داشت : صاحبان 20 کارخانه از 146 کارخانه چای سازی گیلان و مازندران تاکنون بدهی30 میلیارد ریالی خود را به سازمان چای پرداخت نکرده اند.
رئیس سازمان چای کشورافزود : صاحبان کارخانه های بدهکار فقط  تا روزشنبه فرصت دارند بدهی خود را پرداخت کنند در غیر این صورت این سازمان طبق قرارداد منعقد شده از فعالیت آنها جلوگیری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش ، چایکاران گیلان و مازندران در چین اول ، 34 هزار تن برگ سبز چای به ارزش حدود 650 میلیارد ریال برداشت کردند که 75 درصد آن درجه یک بود . این چایکاران از 25 خرداد که آغاز چین دوم است تا امروز حدود 9 هزار تن برگ سبز به ارزش 126 میلیارد ریال برداشت کردند .
قیمت خرید تضمینی هرکیلو برگ سبز چای درجه یک امسال 21هزار و 800ریال و درجه دو 12 هزار و  100 ریال است .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار