کد خبر: ۵۳۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳ 02 December 2017
تابناک / سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بازیکنان ما از سه سال پیش که در لیگ دسته دوم کشور بودیم تاکنون، طلبکار باشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظرمحمدی شامگاه پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: قبل از هر چیز این پیروزی را به تیم فولاد و هواداران آن تبریک می‌گویم ولی واقعیت این است که ما در دو بازی اخیر خارج از خانه خود دچار اشتباهات فاحش فردی می‌شویم که منجر به گل خوردن ما می‌شود. برای نمونه فولاد در این بازی روی دو موقعیت نصف و نیمه به دو گل رسید ولی ما موقعیت‌های ۱۰۰ درصد خود را به راحتی از دست می‌دهیم.

وی افزود: علاقه ندارم به بازیکنان خود بابت از دست دادن موقعیت‌ها ایراد بگیرم چون آنها همه تلاش خود را انجام می‌دهند چرا که اشتباهات آنها ناشی از فشار روانی حاکم بر تیم سپیدرود رشت است. برخی بازیکنان ما از سه فصل پیش که در دسته دوم بودیم تاکنون از باشگاه طلبکار بودند.

نظر محمدی با بیان اینکه امروز تیم ما که در رده چهاردهم قرار دارد با تیم رده چهارمی فولاد از نظر فوتبالی تفاوتی نداشت، بیان کرد: ما برای پیروزی در برابر فولاد به اهواز آمده بودیم چرا که مساوی نمی‌تواند مشکلات ما را حل کند. اگر توپ سر نزهتی یا توپ فردوسی امروز وارد دروازه فولاد می‌شد، اکنون ما پیروز میدان بودیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: امیدوارم بتوانیم امتیازات لازم را در بازی‌های آینده جمع کنیم تا بتوانیم از منطقه خطر دور شویم. البته ما باید در نیم‌فصل دوم خود را تقویت کنیم ولی باید ببینم که بضاعت سپیدرود این اجازه را به ما می‌دهد که تیم را با بازیکنان جدید تقویت کنیم.

نظرمحمدی افزود: مردم رشت می‌دانند که کادر فنی و بازیکنان سپیدرود با تمام توان در میدان حاضر می‌شوند و ما می‌توانیم با حمایت هواداران خود پیام‌آور شادی برای تیم باشیم ولی نباید فراموش کنیم که مشکلات مالی تیم را به‌شدت آزار می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار