تابناک / کارنامه علی نظرمحمدی در لیگ برتر سرشار از شکست است و توجیهات او دیگر به دل هیچ کس نمی نشیند.سپیدرود به یک مربی بزرگتر با وجاهت و اعتبار بیشتر نیاز دارد.
کد خبر: ۵۳۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 01 December 2017
تابناک / کارنامه علی نظرمحمدی در لیگ برتر سرشار از شکست است و توجیهات او دیگر به دل هیچ کس نمی نشیند.

نظرمحمدی عادت کرده پس از هر شکست تیم سپیدرود ، مشکلات مالی را بهانه کند اما اگر سـپیدرود مشکل مالی دارد و مشکلاتش لاینحل هم شده است چرا او کار را رها نمی کند و از سپیدرود نمی رود؟
 
نظرمحمدی آن قدر با سپیدرود باخته که کمر این تیم شکسته و حالی برای هواداران دل سوزش باقی نمانده است.
 
سرمایه سپیدرود این مردم قدرشناس رشت هستند و حق آنها این است که با یک مربی بزرگ و حرفه ای در لیگ برتر بمانند.
 
راهی که سپیدرود در آن گام بر می دارد در سراشیبی سقوط است.
 
 
شاگردان علی نظرمحمدی دیروز مهمان فولاد خوزستان بودند و با قبول شکست 2 بر 1یک چهارمین باخت متوالی خود را تجربه کردند تا اوضاع بیش از پیش برایشان بحرانی شود. آنها در بازی دیروز  حسین کعبی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند و امید سام کن مصدوم بود و نتوانست برای تیمش بازی کند. نظرمحمدی در سه دیدار قبلی اش نیز محمد نزهتی بهترین گلزن تیمش را نیز نداشت و خلاء این مهاجم گلزن در ترکیب تیمش کاملا محسوس بود.


سپیدرودی ها در هفته یازدهم 3 بر یک به پارس جنوبی جم باختند و هفته دوازدهم نیز در دقیقه 92 مغلوب شاگردان قلعه نوعی در ذوب آهن شدند. آنها در تبریز هم 2 بر یک به تراکتورسازی باختند و دیروز هم در نهایت حریف فولاد نشدند. آنها با به ثمر رساندن 13 گل در 13 هفته و دریافت 18 گل عملکرد جالبی نداشته اند و برای بهبود آمار خود نیاز به ترمیم هر سه خط تیم شان دارند.

 


نماینده فوتبال گیلان که مدتهاست با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند، بالاخره بعد از مدتها مالک جدید خود را شناخت و حالا همه رشتی ها امیدوارند شرایط به سود تیم شان تغییر کند. اما پیش از این امیدواری، نگرانی عجیبی همه هواداران سپدرود را مشوش کرده و حالا تیم محبوب آنها بین سه تیم قعرنشین لیگ هفدهم قرار گرفته است.


سپیدرود که در هفته آخر نیم فصل اول در دیاری سخت و دشوار میزبان پرسپولیس خواهد بود، امیدوار است از این بازی به سلامت عبور کند تا با شارژ مالی مالک جدید و استفاده بهینه از تعطیلات نیم فصل، همه چیز را از نو شروع کند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
با آرزوی موفقیت تیم سپیدورد.اشتباه بزرگ نظرمحمدی این بود که بی دلیل توقعات را از خود و تیم سپیدرود بالا برده است! باید بپذیرد که استخوانبندی و عمده بازیکنان تیم سپیدرود + مربی همان وضعیت و شرایط دسته دومی و متعاقبا لیگ یکی می باشد و فرق زیادی نکرده تنها سه بازیکن با سابقه لیگ برتر از ملوان( آهی ، ایمان صادقی ) و ابراهیمی از نفت تهران به آنها اضافه شد( البته نزهتی و تامینی بازیکنان سابق ملوان و کعبی بازیکن اسبق فولاد در لیگ 1 به تیم اضافه شدند). و شرایط و وضعیت مالی و اقتصادی تیم هم نسبت به قبل تفاوتزیادی نکره است . فقط بیهوده توقعات از تیم و صد البته هزینه های تیم داری افزایش یافته، بگونه ای که برغم حمایت های تمام عیار تربیت بدنی ، شورای شهر و استانداری ( از طریق در اختیار گذاشتن زمین ورزشی دانشگاه گیلان و ورزشگاه عضدی در اختیار جهت تمرینات و اختصاص 3 میلیارد تومان کمک نقدی) مشکلات مالی تیم برطرف نشده است . تبلیغ پرسروصدای واگذاری تیم به مالک جدید( رئیس هیئت شطرنج استان) هم بیشتر یک مانور روانی است زیرا همه می دانند که در ایران ، آن هم در گیلان کسی حاضر نخواهد شد، بدون دلیل و چشمداشت سالیانه میلیاردها تومان برای یک تیم فوتبال هزینه کند . برنامه امثال هدایتی ها قدری متفاوت است. تنها راه نجات تیم سپیدرود به نظر من ، کاستن از توقعات و کاهش فشار روحی و استرس از بازیکنان است. و تماشاگران بجای توقعات زیاد و مقایسه تیم سپیدرود با سایر تیم های حرفه ای و پرسابقه کشور، از حضور در رده برتر فوتبال کشور پس از تاسیس باشگاه در حدود 48-47 سال ناکامی و حضور در لیگ های دسته سوم، دسته دوم و دسته اول لذت ببرند...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار