به یقین امروز آقای احمدی در دیشموک و چاروسا با محرومیت‌هایی مواجه می‌شود که شاید در طول دوران کاری خود در کسوت نمایندگی مجلس و سایر مسوولیت‌ها از این قسم محرومیت‌ها کمتر دیده باشد.
کد خبر: ۵۳۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 29 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد داریوش بهنیا فعال رسانه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی در خصوص سفرهای استانی استاندار و به خصوص سفر اخیر دکتر علی محمد احمدی به دو منطقه محروم چاروسغ و دیشموک آورده است امروز استان به این دو منطقه سفر کرد تا خود با چشم خویشتن محرومیت‌های این دو منطقه را از نزدیک ببیند و به بار مسوولیتی که بر دوش کشیده بیشتر پی ببرد.

در این یادداشت آمده است : به یقین امروز آقای احمدی در دیشموک و چاروسا با محرومیت‌هایی مواجه می‌شود که شاید در طول دوران کاری خود در کسوت نمایندگی مجلس و سایر مسوولیت‌ها از این قسم محرومیت‌ها کمتر دیده باشد.

آقای احمدی مردمانی را خواهد دید که در اوج محرومیت اما فهمیده و با فرهنگند و اگر محرومیت‌ها آن‌ها را احاطه کرده یکی به دلیل حجب و حیای خودشان است که صبور و بردبارند و کم توقع و دیگر این که دیگر این که استان کهگیلویه و بویراحمد مدیر جهادی و انقلابی تاکنون به چشم ندیده است که دست همت بالا بزند و بدون ریا و فارغ از پست و مقام‌ها به فکر رفع محرومیت باشد.

هر چند نباید خدمات مدیران در نظام جمهوری اسلامی را تخطیه کرد اما باید اعتراف کرد که برای محرومیت‌زدایی آن عزم انقلابی و جهادی که امام و رهبری به دنبال آن بوده‌اند برای رفع محرومیت‌ها وجود نداشته است.

متأسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد از آن دست استان‌هایی در کشور است که دو قوه اجرایی و مقننه کاملا در هم تنیده‌اند و از گذشته‌های دور تاکنون نمایندگان مجلس به جای نظارت بر امور کاملا عنان دستگاه اجرایی را هم به دست گرفته‌اند و به هر طرف که باب میلشان است می‌کشانند.

از دلایل اصلی باقی ماندن بر محرومیت‌ها همین دخالت‌های بی حد و حصر و بی نظیر است که نظیری برای آن در کل ایران نمی‌توان پیدا کرد.

اما نباید در این آشفته بازار ادغام دو قوه در استان امیدها را از دست داده و انتظار اصلاح این رویه غلط را نداشته باشیم بلکه باید امیدوار بود که برای نمونه استاندار کنونی رویه‌ای دیگر را دنبال کند.

باید خوشبین بود که اگر آقای احمدی به قلعه‌رئیسی سفر می‌کند تنها برای پی بردن به مشکلات مردم محروم این منطقه است و نه برای دلخوشی حاج عدل و یا این که اگر به لوداب می‌رود دلش برای مردم مستضعف آن دیار می‌سوزد نه برای خوشایند حاج زارع و یا اگر پیچاب را درمی‌آید از سر حس مسوولیت پذیری و مردم باوری بوده نه از جهت رضایت حاج غلام تاجگردون است.

معتقدیم که این رویه و پیچیدن چنین نسخه‌های برای استاندار محترم نه برای امروز بلکه برای آینده و فرداهای دیگر است که شاید افراد دیگری نماینده مردم در این استان باشند و آقای احمدی همچنان در کسوت استاندار مشغول خدمت به مردم این دیار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار