کد خبر: ۵۲۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ 23 November 2017
تابناک / مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: دولت ۲ و نیم میلیارد تومان به شهرداری لنگرود داده است ولی زمینی برای احداث کارخانه نداشتند.

علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص مشکلات مالکیت زمین های چاف و چمخاله با اشاره به اینکه قبلا در مالکیت منابع طبیعی بود و الان به استناد ماده قانون زمین شهری به راه و شهرسازی واگذار شده است اظهار داشت: الان مردمی که سالهاست آنجا زندگی می کنند نمی توانند پروانه ساخت بگیرند.

وی با بیان اینکه بالای ۱۰۰۰ هکتار از زمین های مردم دچار مشکل مالکیت است افزود: پرونده این مسئله را به سازمان ملی مسکن برده ایم و مشاوری هم گرفتیم و قرار است در غالب یک بخشنامه ای این مسئله حل بشود.

خاوری در خصوص مشکلات پسماند و کارخانه کمپوست لنگرود اظهار کرد: دولت ۲ و نیم میلیارد تومان به شهرداری لنگرود اعتبار اختصاص داده است ولی متاسفانه زمینی برای احداث کارخانه نداشتند تا بسازند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با تاکید بر اینکه امروز برای پیگیری و حل مشکل زمین احداث کارخانه کمپوست به آلمالنگه می رویم گفت: آنجا زمینی را معرفی کرده اند برای این کار، آن را می بینم و سپس به بازدید دو زمین دیگر که شهردار لنگرود تعرفه کرده است خواهیم رفت تا انشالله بتوانیم مشکل زمین احداث کارخانه کمپوست لنگرود را حل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار