کد خبر: ۵۲۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷ 22 November 2017
تابناک / تیم های فوتبال سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز از هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصرجمعه سوم آذرماه در ورزشگاه یادگار امام تبریزعصر رو در روی هم قرار می گیرند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپیدرود رشت روز چهارشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم سپیدرود رشت که متاسفانه در دو بازی قبلی خود برابر تیمهای پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان متحمل شکست شد ، مترصد پیروزی مقابل تراکتورسازی تبریز است.
رادنی دیدار افزود : با توجه به شرایط جدول ، تیم فوتبال سپیدرود رشت نیازمند کسب امتیاز در برابر تیم تراکتورسازی تبریز است و بازیکنان تیم سپیدرود نیز بر این امر واقفند و به همین دلیل با کسب پیروزی برابر این تیم به میدان خواهند رفت.
وی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، تیم های سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز با کسب 12 امتیاز و به دلیل تفاضل گل ، به ترتریب در رتبه های دوازدهم و سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) با حضور 16 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار