امام جمعه منطقه مرزی ازگله گفت: با وجود شکست مفتضحانه داعش در منطقه اما نباید مسلمانان از دشمنی اسرائیل و آمریکا غفلت کنند.
کد خبر: ۵۲۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 22 November 2017
به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل از تسنیم،ماموستا محمد براتی ، با اشاره به پایان عمر داعش اظهار داشت: خبر شکست داعش خبر بسیار خوشحال کننده‌ای برای تمامی مسلمانان جهان به خصوص برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود و نشان از تلاش‌های بی‌نظیر نیروهای مقاومت داشت.

امام جمعه منطقه مرزی ازگله با اشاره به اینکه این موفقیت بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار قاسم سلیمانی و همه ملت ایران تبریک عرض می‌کنیم گفت: مقام معظم رهبری اعلام کردند آنهایی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست و سعی خواهند کرد آن را در بخشی دیگر از این منطقه و یا به شکلی دیگر دوباره به جریان بیاندازند.

براتی عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری حفظ انگیزه، حفظ هوشیاری، حفظ وحدت، زدودن هر پسماند خطرناک، کار فرهنگی بصیرت‌افزا و خلاصه آمادگی‌های همه جانبه نباید فراموش شود.

وی اظهار کرد: به قول فرمایش مقام معظم رهبری این تنها ضربه به گروه ستمگر و روسیاه داعش نبود بلکه ضربه‌ی سخت‌تر به سیاست خباثت‌آلودی بود که ایجاد جنگ داخلی در منطقه و نابودی مقاومت ضد صهیونیستی و تضعیف دولتهای مستقل را به وسیله رؤسای شقی این گروه گمراه هدف گرفته بود.

امام جمعه منطقه مرزی ازگله با بیان اینکه نباید به هیچ وجه از کید دشمن غفلت شود اظهار کرد: امیدوارم خداوند متعال به کسانی که برای نابودی داعش در خاک اسلام تلاش کردند عزت و سربلندی عطا کند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار