رئیس هیات کبدی کرمانشاه با اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا به میزبانی کشورمان، از حضور چهار کبدی کار کرمانشاهی در این رقابت ها خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 22 November 2017
به گزراش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،مختار صیدی ، اظهار کرد: محمدامین نصرتی در تیم آقایان و راحله نادری، فاطمه کرمی و آزاده صیدی در تیم بانوان، کبدی کاران استان کرمانشاه هستند که در رقابت های قهرمانی آسیا به میدان خواهند رفت.

وی ادامه داد: همچنین رضا امیری از داوران برجسته کبدی کرمانشاه نیز به عنوان داور در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

صیدی یادآور شد: رقابت های کبدی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای چهارم و پنجم آذر در سرسرای امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار خواهد شد.

رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه با بیان اینکه 10 تیم در بخش آقایان و 11 تیم در بخش بانوان در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند، گفت: ایران، کره جنوبی، پاکستان، عراق، افغانستان، سریلانکا، تایلند، هند، ژاپن و ترکمنستان تیم های شرکت کننده در بخش آقایان خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش بانوان نیز همین تیم ها به اضافه چین تایپه با یکدیگر در مسابقات قهرمانی آسیا به صورت دوره ای رقابت می کنند و در نهایت 2 تیم اول هر گروه در بخش آقایان و بانوان به نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.

صیدی در پایان از آمادگی چهار ورزشکار کرمانشاهی ابراز رضایت کرد و گفت: همگی آن ها جزو بازیکنان اصلی تیم های مردان و زنان کشورمان هستند و امیدوارم به کسب نتایج مناسب از سوی تیم های ملی آقایان و بانوان کمک کنند.

در استان کرمانشاه حدود 200 کبدی کار هم اکنون زیرنظر هیات و به صورت رسمی و بیمه شده فعالیت می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار