کد خبر: ۵۲۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳ 21 November 2017

افشاگر سعودی فاش کرد ولیعهد عربستان در جهت تکمیل کودتایش، عموی خود را نیز بازداشت خانگی کرده است.

به نقل از پایگاه العهد، مجتهد، فعال و افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود با انتشار توییتی، بازداشت احمد بن عبدالعزیز، وزیر کشور سابق سعودی و عموی محمد بن سلمان را در جهت تکمیل کودتای ولیعهد جوان عربستان تأیید کرد.

پیشتر یک حساب توییتری به نام «کشکول» که به افشای اخبار پشت پرده سیاست عربستان شهرت پیدا کرده است، نوشته بود: آخرین حلقه سریال کودتای محمد بن سلمان علیه آل سعود؛ قرارگرفتن شاهزاده احمد بن عبدالعزیز (عموی محمد بن سلمان) تحت بازداشت خانگی به همراه بلوکه شدن تمامی حساب های وی.

مجتهد با بازتوییت این مطلب نوشت: منابع مجتهد این خبر را تأیید می کنند.

محمد بن سلمان عموی خود را نیز بازداشت خانگی کرد

احمد بن عبدالعزیز

همچنین پیشتر پایگاه خبری «تاکتیکال ریپورت» در گزارشی نوشته بود ملک سلمان بن عبدالعزیز (پادشاه سعودی) از برادر خود شاهزاده احمد بن عبدالعزیز خواسته است تا وفاداری خود را به فرزندش محمد بن سلمان به شکل علنی نشان دهد؛ اما شاهزاده احمد بن عبدالعزیز با رد این درخواست گفته بود ولیعهد جوان دارای شرایط مطلوب خلافت نیست و بار دیگر تأکید کرده بود که حق اوست بر تخت پادشاهی تکیه زند.

این گزارش همچنین تأکید کرده بود ملک سلمان به شاهزاده احمد پیغام داده که بهتر است شاهزادگان مخالف، به فرزند وی ( محمد بن سلمان) ابراز وفاداری کنند؛ چرا که وی بزودی به تخت پادشاهی تکیه خواهد زد؛ چه افراد مخالف آن باشند و یا موافق.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار