کد خبر: ۵۲۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ 21 November 2017
تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از تقویت هوای سرد و بارش زا و همچنین کاهش محسوس دما در استان از فردا (چهارشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم فشار در منطقه است که بر این اساس شرایط برای افزایش دما و وزش باد گرم (گاهی شدید / خیلی شدید) مهیاست.
 
وی ادامه داد: طی این مدت رگبار پراکنده باران و در برخی نواحی جلگه ای وقوع پدیده مه دور از انتظار نیست و بتدریج از روز چهارشنبه با تقویت هوای سرد و بارش زا، افزایش ابر، روند کاهش محسوس دما، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.
 
غلامی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، بعضی نقاط وزش باد گرم (گاهی شدید / خیلی شدید) عنوان و برای فردا نیز آسمان را قسمتی ابری تا ابری، وزش باد (گاهی شدید) ، بتدریج طی بعدازظهر رگبار باران، رعدوبرق و احتمال تگرگ پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با 26 درجه مربوط به رشت (ایستگاه هواشناسی کشاورزی) و کمینه دما را با هشت درجه مربوط به جیرنده ذکر کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان کمینه دمای رشت در شبانه روز گذشته را نیز 13 درجه ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار