تابناک گزارش می دهد ؛
امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: یک عرض تسلیت و یک تشکر دارم از مردم ایران که در کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه شرکت کردند؛ از هلال احمر و دیگر ارکان‌ها. من فکر می‌کنم تیم‌های گیلانی مظلوم‌ترین تیم‌های ایران هستند. آن از ملوان، این هم از سپیدرود.
کد خبر: ۵۲۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸ 21 November 2017
تابناک / سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان از تیم‌های گیلانی به عنوان مظلوم‌ترین تیم‌های ایران یاد کرد.

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: یک عرض تسلیت و یک تشکر دارم از مردم ایران که در کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه شرکت کردند؛ از هلال احمر و دیگر ارکان‌ها. من فکر می‌کنم تیم‌های گیلانی مظلوم‌ترین تیم‌های ایران هستند. آن از ملوان، این هم از سپیدرود.

وی در ادامه افزود: به نظرم قشنگ‌تر از بازی جو استادیوم بود. لیاقت مردم گیلان بیشتر از اینهاست. از رئیس جمهوری کشورمان می‌خواهم یک نگاه ویژه به این استان داشته باشد.
 
خوشبختانه بعد از شش هفته پیروز شدیم، اما در بازی‌های قبل هم لیاقت‌مان برد بود. امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشند.
 
 
اما حواشی این بازی
 
 
تماشاگران دقایقی مانده به پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند
 
تماشاگران به‌علت مشکلات حمل و نقل و فاصله زیاد ورزشگاه سردار جنکل از شهر رشت چندین دقیقه مانده به پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند.

از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز دو تیم سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه سردار جنگل رشت از ساعت 14:30 به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک تیم ذوب آهن  به پایان رسید.

حاشیه‌های نیمه دوم:

در آغاز نیمه دوم بازیکنان ذوب آهن چند دقیقه زودتر وارد زمین بازی شدند و به‌همراه مربی بدنساز این تیم مشغول گرم کردن شدند.

"سید هادی حسینی" با "اسماعیل شریفات" در نیمه دوم بازی درگیر شدند که این اقدام باعث شد تا سرمربی تیم ذوب آهن اسماعیل شریفات را تعویض کند.

یکی از دوربین‌های صدا و سیما روبه‌روی جایگاه خبرنگاران مستقر شده و این امر باعث عدم دید مناسب خبرنگاران حاضر در جایگاه خبرنگاران شده است.

یکی از اعضای شورای شهر رشت در جایگاه خبرنگاران حضور داشت.

"جواد آقایی‌پور" برای نخستین بار در ترکیب تیم سپیدرود به میدان رفت.

تماشاگران به‌علت مشکلات حمل و نقل و فاصله زیاد ورزشگاه سردار جنکل از شهر رشت چندین دقیقه مانده به پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند.

شش هزار تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

داور دیدار به‌علت اعتراض، به یکی از اعضای نیمکت تیم ذوب آهن کارت زرد نشان داد.
 
 
 
 کنفرانس بعد از بازی و اظهارات تکراری سرمربی سرخ های شهر باران
 
 
نظرمحمدی: سکوتم از رضایت نیست/ همین امروز می‌گذارم و می‌روم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت معتقد است گل دوم شاگردان قلعه‌نویی به دلیل بی‌تجربه بودن شاگردانش و همچنین خلاف جریان بازی به ثمر رسید.

علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از شکست ۲ بر یک برابر ذوب‌آهن در لحظات پایانی در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار گفت: می‌دانستیم بازی سخت و نفسگیری خواهیم داشت. ذوب‌آهن تیمی خوب و با تشکیلات قوی است. ما سه بازیکن اصلی خود را به دلایل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم. نیمه اول دست حریف بود و از کناره‌ها توسط مدافعانش فشار می‌آورد.

او ادامه داد: در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و تغییراتی صورت دادیم. بعد از آن بازی دست سپیدرود افتاد. شاگردان قلعه‌نویی در ضد حمله و ارسال‌ها قوی بودند. ما بعد از خوردن گل نخست به حملات خود ادامه دادیم و توانستیم نتیجه را به تساوی برگردانیم. پس از آن نیز حملات خود را ادامه دادیم اما بر خلاف جریان بازی و به دلیل بی‌تجربه بودن بازیکنانمان در دقایق پایانی گل دوم را پذیرفتیم و نتوانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود درباره حل مشکلات این تیم گفت: این سوالات باید از مسئولان استان پرسیده شود نه از من. به من خیلی فشار می‌آید و همین امروز می‌گذارم و می‌روم. من به شدت از سوی بازیکنان تحت فشار هستم و اوج کار فنی را در عملکرد سپیدرود شاهد هستیم. متاسفانه شرایط مالی و پشتیبانی بسیار اسفناک است. از شرایط موجود گله‌مند هستم اما سکوتی که کرده‌ام نشان از رضایت از شرایط نیست و تنها دلیل ساکت بودنم به حاشیه نرفتن سپیدرود است. اوضاع سپیدرود بحرانی است و خیلی‌ها خود را به خواب زده‌اند.

او درباره بازیکنانی که در دیدارهای بعد می‌توانند بازی کنند و همچنین آینده این تیم اظهار کرد: امید سام‌کن به دو بازی بعدی ما نخواهد رسید و همچنین پویا نزهتی نیز برای دیدار با تراکتورسازی دراختیار تیم نخواهد بود. تنها حسین ابراهیمی محرومیتش به پایان خواهد رسید اما در کل دست ما خالی است. در حالت کلی باید بگویم با چنین موجودی‌هایی که داریم بعید است سپیدرود بتواند جایگاه کنونی‌اش را حفظ کند. طبق قانون سازمان لیگ بازیکنان و مربیانی که تا پیش از نیم فصل، کمتر از 30 درصد قرارداد خود را گرفته باشند، می‌توانند این قرارداد را یک‌طرفه فسخ کنند و به هر جایی که می‌خواهند بروند.

نظرمحمدی در پایان درباره تغییرات تیمش در نیمه دوم و در دست گرفتن بازی در این نیمه گفت: در نیمه نخست مهاجمان ما پشت مدافعان حریف قرار می‌گرفتند و ما مجبور به بازی هوایی شدیم. کاری که سپیدرود با توجه به مهره‌هایی که دارد به هیچ وجه بلد نیست انجام دهد. در بین دو نیمه با این بازیکنان صحبت کردیم و بازی زمینی را در دستور کار قرار دادیم اما متاسفانه گل دقیقه 92 اسماعیلی‌فر تمام نقشه‌های ما را به هم ریخت.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار