کد خبر: ۵۲۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸ 21 November 2017
تابناک / معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت، با بیان اینکه آتش در سقف 3 خانه بهم چسبیده به شدت در حال گسترش بود، گفت: با اعزام 3 تیم اطفایی به پشت بام‌ها و دو تیم پشتیبان،آتش در کمتر از 7 دقیقه مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

 شهرام مومنی در خصوص آتش سوزی مهیب چند باب منزل مسکونی در خیابان شهید بهشتی با بیان اینکه، آتش در سقف 3 خانه بهم چسبیده به شدت در حال گسترش بود، گفت: سریعا با اعزام 3 تیم اطفایی به پشت بام‌ها و دو تیم پشتیبان توانستیم آتش را در کمتر از 7 دقیقه مهار و از گسترش آن جلوگیری کنیم‌.
وی در ادامه با اشاره به کوچه‌های تنگ و باریک، پارک خودروهای شخصی و همچنین ازدحام شدید جمعیت برای تماشای حادثه، افزود: متاسفانه آتش سوزی در سقف‌های چوبی بهم چسبیده و بدون دیوار آتش بر، عملیاتی سخت و نفس گیر به همراه خسارات مالی شدید بود.
مومنی با اشاره به شدت ازدحام و دخالت خیل عظیمی از مردم در محل به شهروندان توصیه کرد: در بسیاری از حوادث Accidents و آتش‌سوزی‌ها شاهد این مشکل هستیم که از شهروندان خواستاریم با توجه به تخصصی بودن حرفه آتش نشانی و کار تیمی آتش نشانان و همچنین وجود مهارت‌های لازم با توجه به آموزش‌های ممتد و مستمر برای آتش نشانان؛ حتما در زمان بروز حوادث با رعایت و حفظ ایمنی یاری‌گر امدادگران و آتش نشانان شهرشان باشند‌.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت‌ خاطرنشان کرد: علت بروز این آتش سوزی در دست بررسی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار