کد خبر: ۵۲۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 19 November 2017
تابناک / سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه تا حال حاضر گل های بدی دریافت کرده ایم، گفت: بازی بسیار سختی را مقابل سپیدرود رشت داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر قلعه نویی عصر یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: سپیدرود در زمین خود بازی های خوبی را انجام داده و بازی با این تیم مشکل است.
وی افزود: سپیدرود یکی از تیم های خوب لیگ برتر محسوب می شود و تماشاگران متعصبی هم دارد ولی با توجه به شرایط جدول ، ما برای پیروزی به رشت آمده ایم و امیدوارم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
قلعه نویی بیان کرد: رشت و گیلان جزو شهر و استان هایی هستند که در فرهنگ ما تاثیر داشته و تماشاگران متعصب و خونگرمی دارند.
وی اضافه کرد: به تیم خود ذوب آهن نیز امیدوارم چون تاکنون بازی های خوبی را انجام داده ایم اما گل های بدی را هم دریافت کرده ایم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان عصر فردا (دوشنبه) در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر کشور ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند. تا پایان هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر، تیم ذوب آهن با کسب 13 امتیاز در مکان نهم و سپیدرود رشت با کسب 12 امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار