کد خبر: ۵۲۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 19 November 2017
تابناک / فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی، قاتل فراری که از ۵ سال پیش به اتهام دو فقره قتل تحت تعقیب بود دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب با اعلام این خبر افزود: با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی، قاتل فراری که از ۵ سال پیش به اتهام دو فقره قتل تحت تعقیب بود دستگیر شد.

سرهنگ رضا فیروز بخت در تشریح جزئیات این خبرگفت: در پی وقوع دو فقره قتل در سال ۹۱ در سطح شهرستان ، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: به علت فرار قاتل به شهرستانهای مختلف و تغیر متوالی محل اختفای وی، اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری وی با کندی صورت میگرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: سرانجام بعد از  ۵ سال تلاش شبانه روزی پلیس و اقدامات اطلاعاتی ، در نهایت محل اختفای متهم شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در پایان ضمن اشاره به این مطلب که ریشه بسیاری از قتلها عدم توانایی در کنترل خشم و نتیجه یک نزاع ساده و اولیه است، اظهار داشت: آموزش توانایی در کنترل خشم و تاب آوری، از اصول مهمی است که نهادهای متولی امر باید نسبت به نهادینه کردن آنها خصوصا در بین قشر جوان اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار