کد خبر: ۵۲۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۳ 18 November 2017
تابناک / مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با تاکید براینکه به علت سردی هوا از این پس اولویت کمک های مردمی تهیه وسایل گرمایشی برای زلزله زدگان کرمانشاهی باشد، گفت: مردم از حضور و ارسال کمک های انفرادی خودداری کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه اولویت جمع آوری کمک های مردمی با لباس گرم، وسایل گرمایشی و نایلون جهت پوشش چادرهای اسکان موقت است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: بیش از  72میلیون تومان کمک های مردمی توسط جمعیت هلال احمر گیلان جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه کمک های غیر نقدی مردم استان گیلان نیز شامل بیش از 15 هزارو 500 بسته مواد غذایی خشک، 6 هزار ست بهداشتی، 4 هزار و 560 کیلو خشکبار ، 50 هزار باکس آب معدنی، 3 هزار و 147 تخته پتو ، 752قوطی شیر خشک و بیش از 14 هزار قوطی کنسرو و 962 ثوب لباس  بوده است، تصریح کرد: تا کنون  2 هزار 792 دستگاه چادر ،  4 هزار و 900تخته پتو ، 16 هزار و 720 قوطی کنسرو و 6 هزار و 380 روغن توسط 23 خودروی سنگین به مناطق زلزله ارسال شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و عدم نیاز منطقه به آب معدنی الویت کمک ها در قالب پوشاک گرم و نایلون جهت پوشش چادرهای اسکان موقت است و جهت حفظ کرامت هموطنانمان از آوردن لباس های دست دوم خودداری شود.

ولی پور در ادامه با اشاره به اینکه بهتر است برای همدردی با کودکان زلزله زده و تقویت روحیه این عزیزان نیز مردم کمک های خود را در قالب بسته های اسباب بازی، لوازم التحریر، توپ، عروسک، بادکنک، کیف و جوراب زمستانی به پایگاه های هلال احمر مستقر در 87 نقطه سراسر استان تحویل دهند، گفت: از مردم تقاضا می شود از حضور و ارسال کمک به صورت انفرادی که توزیع اقلام را دچار بی نظمی می کند، خودادری کنند.

ولی پور همچنین یادآور شد: درگاه پرداخت موبایلی #3* و نیز #724* به سهولت آماده دریافت کمک‌های نقدی هموطنان است و مردم نوع‌دوست در صورت امکان کمک‌های خود را به صورت نقدی به مردم زلزله‌زده ارائه کنند تا اقلام مورد نیاز زلزله زدگان خریداری شده و در اختیار آنها قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار