کد خبر: ۵۲۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 16 November 2017
تابناک / این انتخابها به معنی عدم توانایی سایر پرسنل نبوده و برای ما مایه مباهات و افتخار است که از نیروهای متعهد ومتخصص بیشماری با قابلیت های مدیریتی در سطح استان برخوردار میباشیم.

همسو با سیاستهای ابلاغی هیأت دولت و نامه استاندارمحترم گیلان مبنی بربکارگیری نیروهای مستعد از بین جوانان و همچنین بانوان در پستهای مدیریتی، طی حکمی از سوی حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان، معصومه صادقپور رئیس امور اداری شعبه لاهیجان بعنوان رئیس شعبه سیاهکل منصوب شد.

معصومه صادقپور متولد سال ١٣٥٩ وازنیروهای جوان شاغل درتامین اجتماعی گیلان میباشد که دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل بوده و مسئولیت امور اداری شعب لاهیجان و رودسر را در کارنامه خدمتی ١٩ ساله خود داراست.

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در مراسم تودیع ومعارفه روسای سابق و جدید شعبه سیاهکل با اشاره به اجتناب ناپذیر بودن امر رفت وآمد درجهان هستی و مراحل مختلف زندگی اظهار داشت: براین باور هستم که طول و مدت مسیر زندگی یا پست ها به اندازه عرض وعمق آن مهم نیست و اگر کسی در دوره مسئولیت خود بتواند اثرگذار بوده وبا خدمت درست در خاطره ها بماند اقدامی بزرگ انجام داده است.

مدیرکل استان با اشاره به جدید التاسیس بودن شعبه سیاهکل و گذشت تنها ٤ سال از شکل گیری آن، ایجاد یک واحد جدید سازمانی و پرورش آنرا کاری سخت برشمرده و اذعان داشت: این امر با همدلی و همراهی کارکنان دراین شعبه اتفاق افتاده ودستاوردهای بسیاری ازجمله ارتقاء تیپ شعبه طی مدتی کوتاه از آثار آن میباشد.

حق پرست همچنین، استفاده از توانمندی های مدیریتی بانوان و جوان گرایی را درکنارمولفه های شایسته سالاری از عوامل انتخاب صورت گرفته برشمرده و افزود: این انتخابها به معنی عدم توانایی سایر پرسنل نبوده و برای ما مایه مباهات و افتخار است که از نیروهای متعهد ومتخصص بیشماری با قابلیت های مدیریتی در سطح استان برخوردار میباشیم.

شایان ذکر است صادقپور، تقویت تعاملات بیرونی و توجه به نیروی انسانی بعنوان یک عامل درونی اثرگذار را از محوری ترین برنامه های کاری خود برشمرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار