سخنگوی شورای شهر ماسال در واکنش به نامه کاتوزی؛
تابناک / سامره یعقوبی نوشت: اگر در طی این مدت مواردی دال بر دخالت و ایجاد آشفتگی از سوی شورا مشاهده شده است که مبین زیاده خواهی و خارج از وظیفه نظارتی بوده بطور مشخص اعلام شود.
کد خبر: ۵۲۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 16 November 2017
تابناک / سامره یعقوبی نوشت: اگر در طی این مدت مواردی دال بر دخالت و ایجاد آشفتگی از سوی شورا مشاهده شده است که مبین زیاده خواهی و خارج از وظیفه نظارتی بوده بطور مشخص اعلام شود.

سامره یعقوبی سخنگوی شورای شهر ماسال به نامه سرگشاده شهردار این شهر واکنش نشان داد.

 

 
 
شهردار ماسال روز گذشته با انتشار نامه ای سرگشاده از آنچه دخالت غیرقانونی برخی اعضای شورای شهر خوانده بود گلایه و ادامه فعالیت در شهرداری در صورت وجود روند فعلی را دشوار ارزیابی کرده بود.

اینک سامره یعقوبی با انتشار متنی از بی اطلاعی نسبت به گلایه ها و انتشار این نامه سرگشاده گلایه کرد.

یادداشت سامره یعقوبی یه شرح زیر است:

 
” بسم الله الرحمن الرحیم
غلام همت آن نازنینم که کار خیر بی روی و ریا کرد.

در خصوص اطلاعیه صادره از سوی شهردار محترم ماسال و موارد مطروحه در آن، بر خود لازم می بینم به عنوان سخنگوی شورای اسلامی محترم شهر ماسال جهت تنویر افکار عمومی مواردی را مطرح و سوالاتی را از آن مقام محترم عنوان نمایم تا هم موارد مطروحه به طور شفاف و به دور از حدس و گمان بررسی و در پیشگاه خداوند و مردم بزرگوار ماسال و وجدان های آگاه، حق از باطل وسره از ناسره مشخص گردد…

۱- شهردار محترم از مصاحبه کردن و اظهار نظر شخصی و سلیقه ای و نیز دخالت برخی از اعضا در امور اجرایی گله مند می باشند درحالی که مشخص نیست نامبرده از کدام حرف و سخن و مصاحبه اینگونه برآشفته شده و بدون هماهنگی یا حضور در جلسه ای جهت مطرح نمودن گلایه ها وادعاهای خویش و یاتلاش در جهت ایجاد وحدت رویه و رفع نابسامانیهای ادعایی خود پس از دو ماه واندی از تصدی امور شهری، اینگونه مطالبه گرانه همه اعضای شورا را نا آگاه ، مداخله گر و بر هم زننده امنیت اجرایی و باز دارنده اجرای برنامه ها می خوانند.
 
ایا شهردار محترم مستحضر هستند که پس از انتخاب توسط شورا مبسوط الید نبوده و باید مجری طرحها و برنامه های اعلامی از سوی شورا باشد؟

۲-انجام مصاحبه وگفتگو توسط اعضای شورای شهر و یا هر مقام دیگری نه تنها به اجازه از شهردار منوط نبوده بلکه برای تنویر افکار عمومی امری لازم و ضروری به نظر می رسد، تا هم مجریان امور، افکار عمومی را شاهد اعمال خویش بدانند و هم مردم که ولی نعمتان ما هستند از انچه در شهر می گذرد مطلع شوند.

۳-اگر در طی این مدت مواردی دال بر دخالت و ایجاد اشفتگی در اجرای برنامه های اعلامی از سوی شورا مشاهده شده است که مبیین زیاده خواهی وخارج از وظیفه نظارتی بوده بطور مشخص اعلام تا هرکس از ظن خود حرف و سخنی ارائه ننماید.

۴- اعلام شده است که اعضای محترم شورا ابتدا نظریات خود را با ریاست محترم شورا هماهنگ و پس از آن اظهار نظر نمایند. بدیهی است ریاست محترم شورا از تیررس جناب شهردار در امان بوده و دیگر اعضای محترم و به ویژه مخالفین حضور آن جناب مورد خطاب ودر مظان اتهام قرا می گیرند! لازم است برای پرهیز از این گمانِ نابجا اعلام گردد. بدون هیچ تردیدی پس از انتخاب شهردار محترم با جدیت کامل و با وجود تحمل همه نا ملایمات و کم لطفی ها!! ما با همه بزرگواران و به ویژه شهردار گرامی همکاری نموده ایم و تمام توان خود را در جهت ایجاد بستری امن و پرهیز از حاشیه ها تا این لحظه بکار گرفته ایم.
بنابراین مصرانه و مجدانه شهردار محترم را به صبر و تحمل توصیه نموده و ایشان را به بیان حقایق و واقعییتها به دور از هر گونه جو سازی و غوغاسالاری دعوت می کنیم .
در پایان اعلام می داریم هر گونه تلاش در جهت خدمت رسانی به شهروندان از وظایف اولیه همه اعضای شورا ، شهردار و کارکنان این مجموعه بوده و بی هیچ شک و تردیدی بر میثاق خود با مردم پایبند و استوار می باشیم.
توفیق همه عزیزان را از درگاه ایزد منان آرزومندیم.
همتم بدرقه راه کن ای”طایرقدس”
که دراز است ره مقصد و من "نوسفرم”

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار